Gå til innhold

DALI AXS10K


Anbefalte innlegg

Hei Tacritan.

 

Har du noen planer om å oppgradere ampen din?

 

Jeg har aw120 effekt og ec-3 preamp, og skal sende inn begge nå.

EC-3 skal bare få en liten overhaling, mens på aw120 skal

samtlige utgangstransistorer, oprasjonsforsterkere (IC-kretser) og dioder i

strømforskyningen byttes.Kondissene skal det også gjøres noe med.

Dette kommer på 4008kr for aw120 hvis man ser bort ifra kondissene.

Verdt penga.

 

Skal så kjøpe en effekt til og etterpå bygge Dynabel Euforia, tror jeg. :smile:

 

Kommer tilbake med noen ord om oppgraderingen når den er gjort.

 

PS: for din amp kommer det på ca. 2,5k.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med masete mener jeg at bassen er alt for dominerende..

 

 

Cerwinvega er ikke masete som du sier,.. Vis man stiller inn alt korrekt så får man ganske så fin harmoni mellom de lave og høye frekvensene. Kjører selv ls-10 på yamaha rxv-595 og det er ikke uten grunn at jeg nå har bestilt nad 916 og cv dc-15. Hadde det vært så påtrengede bass så hadde jeg ikke kjøpt dem. Jeg liker Dyp bass med punch i, men jeg setter store krav om at de ikke dominerer for mye over diskanten og mellomtonen.

Lenke til kommentar
Med masete mener jeg at bassen er alt for dominerende..

 

 

Cerwinvega er ikke masete som du sier,.. Vis man stiller inn alt korrekt så får man ganske så fin harmoni mellom de lave og høye frekvensene. Kjører selv ls-10 på yamaha rxv-595 og det er ikke uten grunn at jeg nå har bestilt nad 916 og cv dc-15. Hadde det vært så påtrengede bass så hadde jeg ikke kjøpt dem. Jeg liker Dyp bass med punch i, men jeg setter store krav om at de ikke dominerer for mye over diskanten og mellomtonen.

 

Du har kjøpt brukt ikke sant? Jeg holdt på å kjøpe det samme her en dag, men fyren trodde det var verdt sin vekt i gull. Hva betalte du?

Lenke til kommentar
Med masete mener jeg at bassen er alt for dominerende..

 

 

Cerwinvega er ikke masete som du sier,.. Vis man stiller inn alt korrekt så får man ganske så fin harmoni mellom de lave og høye frekvensene. Kjører selv ls-10 på yamaha rxv-595 og det er ikke uten grunn at jeg nå har bestilt nad 916 og cv dc-15. Hadde det vært så påtrengede bass så hadde jeg ikke kjøpt dem. Jeg liker Dyp bass med punch i, men jeg setter store krav om at de ikke dominerer for mye over diskanten og mellomtonen.

 

Det var min mening. Jeg sa ikke at slik var det, lyd er en objektiv opplevelse og varierer fra person til person.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...