Gå til innhold

Den store GoPro tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den prisen som du sier på 2306 NOK er bare å glemme.

 

Pris i USA 400$ x 5.9 x sales tax 8% = 2548,-

 

Når du bestiller til Norge fra gopro.com så gjør de glatt om prisen til 449 Euro + 23 Euro i frakt

 

472 Euro x 7.6 x 25 % MVA + 150 NOK tollgebyr = Totalt 4634 NOK ved egenimport fra gopro siden. Da er det vel like så greit og kjøpe av en Norsk forhandler og få Norsk garanti og reklamasjonsrett.

 

Skal en handle fra utlandet så bør det være litt å spare, det er ikke mulig her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Er det noen som har lest noe på batteritiden? Burde man kjøpe en battery bacpac med en gang?

Etter et google-søk fann jeg dette:

 

Battery life is about on par with the Hero 2, which isn't fantastic. It was mostly depleted after an hour of shooting, which raises another point. The battery meter uses three bars to tell you how much juice you have left. Not nearly enough info. A percentage reader would be much better.

 

Håper kameraet bruker samme type batteri som hero2, så kan jeg bruke de to batteriene jeg har fra hero2´en min....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...