Gå til innhold

Jobb? Alder? Lønn? Utdanning? V.2


Anbefalte innlegg

 

oppdatering .

 

 

Hva du tjener du : start lønn på 175kr timen som er det samme som dagpengene mine ( jeg hadde regnet feil i forige post skulle være 26000) og en ukjent økning eller opplæring 

 

 

De 26.000 du fikk fra NAV, var det netto eller brutto?

 

før skatt 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du jobber som: Selger (Provisjon)


Hvor gammel du er: 21


Hva du tjener du i timen/månedslønn: I gjennomsnitt tjente jeg i September ca.250,- timen flatt. Jobbet da i snitt 13t daglig, fordelt på 22 salgsdager (Brukte da helger på prospektering bla.a). Tjener stabilt 60.000,- pr mnd. brutto. Tjente 70.000,- brutto i September. Siden jeg har provisjon styrer jeg meg selv som ett foretak, tar fast "ut" 25.000,- i lønn pr mnd. Slik at selv om jeg kun skulle tjent 10k neste måned vil jeg få det samme i lønn.      


Lenke til kommentar

Hva du jobber som: Politibetjent (pb2)
Hvor gammel du er: akkurat fylt 30.

Hva du tjener du i timen/månedslønn: hadde 545k i fjor før skatt,iberegnet litt overtid

Hvor mye betaler du i skatt?  38%

Utdanning: befalskole i forsvaret, Polithøyskolen

 

Goder: forsikringsordninger, pensjonskasse, veldig sikker jobb, variert arbeid og støtte til hundehold for tjenestehund i min divisjon

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Innlegg som omhandler om Forever Living er et pyramide spill eller ikke er splittet ut til følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1688799

 

Vennligst hold dere til tråden tema, les gjerne første post en gang til.

 

Dette innlegget skal ikke diskuteres i tråden, reaksjoner tas på PM eller i klager på moderatoravgjørelser.

Endret av Sakiko
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Hva jobber du som: Produksjonsmedarbeider gjennom bemanningsbyråd

Hvor gammel er du: 30

Hva tjener du: 180,-/t i nåværende oppdrag.

 

 

Fordeler:

- 7-15 jobb og fri i helgene

- Jeg kan høre på podcast eller musikk hele dagen og arbeidet går veldig automatisk når en får det inn i fingrene. Dette gir meg mye tid til å tenke/fundere på nye ting jeg har lyst å lage/produsere selv. Det passer meg egentligt veldig bra ettersom jeg liker å jobbe med hendene, trives best som litt introvert, er et A menneske og satser på å en dag kunne drive med produktutvikling/industriell design.

 

Ulemper: kan bli litt ensformig, så jeg hadde ikke overlevd lenge uten podcast/musikk.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Fikk i dag årets siste lønnsslipp så da kan jeg oppdatere for 2015.

 

Hva du jobber som: Servicetekniker

Utdanning: Fagbrev telekommunikasjonsmontør, fagbrev dataelektroniker
Hvor gammel du er: 23
Hva du tjener du i timen/månedslønn: For tiden 237,- i timen, havnet på 548 000 brutto i år med litt overtid og diverse tillegg.

Goder: Servicebil, mobiltelefon med fri bruk av tale/sms/mobildata, personalkjøp på (proff-)verktøy som bedriften leverer, kan handle privat hos elektrogrossister til samme rabatt som firmaet jeg jobber i har.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Kan oppdatere jeg også siden jeg har fått tallene for 2015 nå

 

Hva du jobber som: Nettverkstekniker

Utdanning: elektro + fagskole - nettverk og sysadm

Hvor gammel du er: 37

Hva tjener du: 550000 i grunnlønn + turnustillegg + vakt + ot

I 2015 så har jeg hatt 940000.- inkl alt.

Goder: Mye rabatter rundt om, fri telefon, dekket nett hjemme, pc, mye ot

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva jobber du som: Produksjonsmedarbeider gjennom bemanningsbyråd

Hvor gammel er du: 30

Hva tjener du: 180,-/t i nåværende oppdrag.

 

 

Fordeler:

- 7-15 jobb og fri i helgene

- Jeg kan høre på podcast eller musikk hele dagen og arbeidet går veldig automatisk når en får det inn i fingrene. Dette gir meg mye tid til å tenke/fundere på nye ting jeg har lyst å lage/produsere selv. Det passer meg egentligt veldig bra ettersom jeg liker å jobbe med hendene, trives best som litt introvert, er et A menneske og satser på å en dag kunne drive med produktutvikling/industriell design.

 

Ulemper: kan bli litt ensformig, så jeg hadde ikke overlevd lenge uten podcast/musikk.

 

 

Hvilken kvalifiksasjon / utdanning må en ha for å få en slik type jobb hørtes chill ut

Lenke til kommentar

Hva jobber du som: Overstyrmann i Redningsselskapet

Hvor gammel er du: 25

Hva tjener du: 700 000+. 600 i grunnlønn og mye tilegg for blandt annet dykking.

Hvor mye betaler du i skatt: 35%

Utdanning: Elektrofag-Matrosfag-lærling-Teknisk Fagskole-Kadett-Styrmann. 7 års utdannelse

Endret av thoomaas
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hva du jobber som: Logistikkoperatør

 

Hvor gammel du er: 26 år

 

Hva du tjener du i timen: Fastlønn, rundt 285-290kr/t - 600.000 i årslønn

 

Hvor mye betaler du i skatt? Rundt 38%

 

Utdanning: 2 år yrkeskole + 2 år's læretid

Hva slags gods jobber du med? Jobber selv på lager og blir ikke rik av det. 

Endret av Opelduude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...