Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextPhone og porter i ruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

 

Jeg har også en netopia 3351 med nextphone. Dette er en knall bra kobinasjon. Vet om folk som har en THOMSON speed T. men i den er det ikke prioritering. dvs hakkete linje hvis du bruker linjen samtidig som tlf.

 

Men i din netopia er det PLUG AND PLAY.

 

INGEN PORTER TRENGER IKKE Å ÅPNES FOR NEXTPHONE.....

 

ngt`s produkt FULL kompatibelt.

 

Vær glad i din NETOPIA ....det er jeg i min

 

 

-*-*

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei!

 

Vet noen av dere hva som foregår inne i Nextphone adapteret? Jeg vil bruke min egen ADSL Modem (3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router, ADSL modem, 3CRWDR100B)

 

Jeg får den i SYNC og er oppe på internett, men får ikke summetone i NP adapteret.

 

Fikk ett SPeedtouch modem fra NGT, og det virker fint med Speedtouch'en og NP adapteret. Men ikke med 3com'en og NP adapteret. Mistenker at det er noen sære innstillinger i Np adapteret.

 

Er spent på om noen av dere har fått mere ut av NGT enn det jeg har fått til. De sir jo nesten i klarteskt at de ikke vet så mye selv om dette.

 

MVH Magnus

Lenke til kommentar

IP-telefon sentalen aksepterer ikke andre rutere enn den du har mottatt fra NGT. Derfor oppnår ikke NextPhone adapteren kontakt.

 

Grunnen er at telefonnummerene er lokalisjon bestemt pga nødnumre. Andre IP-telefon leverandører er pålagt å gjøre det samme. :hmm:

 

/Kheops

 

 

Hei!

 

Vet noen av dere hva som foregår inne i Nextphone adapteret?  Jeg vil bruke min egen ADSL Modem  (3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router, ADSL modem, 3CRWDR100B)

 

Jeg får den i SYNC og er oppe på internett, men får ikke summetone i NP adapteret.

 

Fikk ett SPeedtouch modem fra NGT, og det virker fint med Speedtouch'en og NP adapteret. Men ikke med 3com'en og NP adapteret. Mistenker at det er noen sære innstillinger i Np adapteret.

 

Er spent på om noen av dere har fått mere ut av NGT enn det jeg har fått til. De sir jo nesten i klarteskt at de ikke vet så mye selv om dette.

 

MVH Magnus

5254272[/snapback]

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...