Gå til innhold

Tråden for oss som digger Icheckmovies


Olum

Anbefalte innlegg

Hmm, trodde ikke dette var "hvem-har-lengst-tiss" konkurranse jeg... but maybe that's just me? :dontgetit:

 

:p

 

Du leder jo så ingenting å skamme seg over :)

 

Poenget var at jeg synes ikke det er en konkurranse som man skal lede, vinne eller tape.

 

Jeg ser på siden som ett fantastisk verktøy til min filminteresse, og kunne utvide den :)

 

 

Ser ut som om jeg leder. :new_woot:

 

general.png

 

Tydeligvis er det ikke alle som deler oppfatningen min... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som du snart har tatt knekken på IMDb-listen, cun. Se gjerne gjennom min og anbefal noe blant det usette.

Jeg anbefaler selvfølgelig The Best Years of Our Lives. Den inneholder skuespill som du liker, jfr realistisk skuespill på 40- og 50-tallet, nevner bare On the Waterfront som en mulig sammenlikning. I tillegg handler den også om USA, militæret og diverse forhold i de gråsonene. Jeg tror og håper at den vil falle i smak hos deg :)

 

EDIT: Og da kjøpte jeg den likesågodt på DVD. Play.com, 60 kroner :cool:

Endret av Cuneax
Lenke til kommentar
Ser ut som du snart har tatt knekken på IMDb-listen, cun. Se gjerne gjennom min og anbefal noe blant det usette.

 

Jeg anbefaler deg M på det sterkeste. God tysk thriller fra ingen ringere enn Fritz Lang. Den er spennende og har absolutt tålt tidens tann.

 

@magnusbe: Nye lister?

 

Edit: Dæven, det var et par nye lister, ja. Håper på flere kvalitetslister, men ikke at det skal bli helt i overkant slik som på listsofbests.

 

Edit2: INFO: I de nye listene vil mange av dere oppdage at det er mange filmer å krysse av på selv om dere har de i Vote History.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Poenget var at jeg synes ikke det er en konkurranse som man skal lede, vinne eller tape.

 

Jeg ser på siden som ett fantastisk verktøy til min filminteresse, og kunne utvide den :)

 

Var heller ikke ment som en dette er en konkurranse kommentar den første jeg hadde, den andre var bare et dårlig forsøk på du har en større tiss enn meg spøk i fra min side.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det vært flere filmer der? Det er ikke meningen å ha en oversikt over så mange filmer som mulig. Det kommer flere filmer der naturlig etterhvert, ettersom de kommer inn på diverse lister. Mulig at de legger til flere lister etterhvert også.

Jeg er i den forstand at hjemmesidens tittel gjenspeiler hensikten med den, nettopp å huke av filmer man har sett. Derfor ønsker jeg flere filmer i databasen, utover det som befinner seg nå under alle listene til sammen. Ingressen under hjemmesidetittelen er: «How many movies have you seen?» Det nå min oppfatning. :)

Lenke til kommentar

Det ville ikke vært noe problem om de hadde utvidet databasen med flere filmer, men jeg håper det ikke ender opp med det usystematiske, rotete rælet listsofbests er. I nyeste patchen står det dette "Feature: direct link to buy a movie added (where possible)". Dette er desverre en retning mot listsofbests. Listene er mye mer rettet mot å kjøpe filmer enn å se filmer.

 

Edit: De har jo lagt til flere lister nå, noe som også betyr flere filmer. Jeg tror heller ikke de er "ferdige" med å legge til nye lister heller, så databasen deres vil nok vokse betraktelig framover også.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...