Gå til innhold

Samsung Tab S (8,4" & 10,5")


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg 32gb versjonen på bestbuy i USA, er meget fornøyd sålangt. Skjermen er helt fantastisk, å se HD filmer på denne er en helt unik opplevelse.

Batteritid på surfing er så som så, men om man leser bøker i play books med sort bakgrunn og hvit tekst så har jeg fått den til å vare hele 14 timer.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Noe anslag på batteritid på 8,4 S ved video avspilling? (Jeg ser mye youtube dokumentarer når jeg egentlig skal sove :p ) Dette gjerne sammenlignet med Tab pro dersom noen aner?

 

Her har du en fin sammenligning angående batteritid. Ut ifra den ene grafen ser det ut til at S 8.4" har best batteritid på markedet når det kommer til videoavspilling, omtrent 50% bedre enn Tab Pro. Men det har vel også noe med at filmen som ble brukt til testing hadde mange mørke scener, og at det er fordelaktig på AMOLED-skjermer (slik jeg har forstått det).

Endret av jabc
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe en Tab S 10.5 tidlig i høst (følge med på kampanjer og tilbud). Spørsmålet er om det kommer noen nye modeller i Note-serien med nettbrett i løpet av høsten som jeg heller burde vente på. Tab S virker jo glimrende og mye for pengene, men jeg liker ikke at den ikke har USB 3.0. (Har blitt godt vant med kjapp lading på min Note 3 nå...)

 

Innspill? :)

Lenke til kommentar

Dette er hva Samsung s lv sier på nettsidene sine

Hva skjer hvis jeg har kjøpt produktet i utlandet?

SAMSUNG Electronics Nordic AB gir en begrenset garanti på produkter som er kjøpt utenlands, så fremt det følger med et blått "Original Warranty Card" (originalt garantikort), utferdighet av SAMSUNG Electronics. På forsiden skal det være angitt "SAMSUNG European bloc warranty", samt at de nordiske landene må være oppført.

 

Vær oppmerksom på at denne garantien er begrenset. Det betyr at den f.eks. ikke gjelder for programvare i mobiltelefoner.

http://www.samsung.com/no/support/servicePolicyWarrantyMain.html#not

 

Ellers mister du norsk reklamasjonsrett.

Endret av teitur
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er litt rabatt på 8,4 S nå hos Komplett. 9%.

 

Kun den hvite :--/

 

edit: De har bronze på Expert til 3195,- ser jeg.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Blir nok en Samsung Tab S på meg også. Litt usikker på om det blir 8" eller 10". Sannsynligvis 10" da jeg ønsker en passe stor skjerm. (Skal brukes utendørs med live view fra RC multikopter).

Tab S skal ha noe bedre skjerm enn Pro også (iallefall til utendørs bruk). Vi får se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...