Gå til innhold

50års gave til mor


Anbefalte innlegg

Så mor blir 50 til uken og jeg har ikke fått fatt på en gave enda. Er veldig dårlig til å finne gaver til vanlig og ønsker jo at hun skal få noe kjekt og fint for 50års dagen sin. 

 

Noen som har lyst til å dele gode tips eller erfaringer fra deres mødre/familie sine 50års gaver, eller bare andre runde tall? 

 

Har tenkt på spa, men er litt usikker. Gull og diamanter er vell også alltid fint? Men aner jo ikke hva en skal kjøpe.. 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tullete å gi standardgaver da det ikke representerer at du kjenner henne eller oppfinnsomhet og originalitet i gavevalget. Smykker og slik er hvertfall dårlig. En spatur er jo greit, men ikke noe som varer.

 

Veldig vanskelig å vite hva som er originalt og bra for din mor da jeg ikke kjenner henne, men "gamle" folk liker gjerne gaver som kan glede dem selv og andre rundt seg samtidig.

 

Beste er kanskje å gi noe som gjør at hun kan tilbringe mer tid med deg i form av en aktivitet. Gi noe som gleder henne i hverdagen. Smykker gir veldig lite glede hvis man tenker etter litt, hvis ikke man er gold digger eller blir glad av statussymboler, "se så dyrt smykke jeg fikk av sønnen min, jeg er så heldig, han er så glad i meg"...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478

Jeg kjøpte grytekluter... Men i et mønster som hun elsker, men nesten aldri finner på markedet. Ikke var det kjempedyrt, men du verden å glad hun ble!

Endret av Slettet+981723478
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...