Gå til innhold

Knust skjerm i Oslo - Ingram Micro eller uautorisert


Anbefalte innlegg

Hallo! Jeg har atter en gang klart å knust mobilen min, (men hadde en flottende fin 17. mai-feiring da). Noen som har fått den fikset i Oslo før? Helst slik at jeg får den igjen på dagen. Så at tek.no anbefalte Ingram Micro på Bryn siden de var autoriserte, men synes at nettsiden deres er veldig dårlig, og står veldig lite om faktisk pris osv. Noen som har vært der?
Ellers er det noen uautoriserte dere vil anbefale? Vet ikke om det er så viktig med autorisert vs. uautorisert jeg? Har jo hatt mobilen i ganske nøyaktig ett år, så vet ikke hvor mye den garantien gjelder? 
Tusen takk for all hjelp! Setter stor pris på det  :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har telefonen fått så hard medfart at skjermen er knust, så er nok garantien borte uansett.

 

Du har imidlertid fortsatt reklamasjonsretten i behold, og den beholder du også selv om skjermen blir byttet av et uautorisert verksted så lenge selve inngrepet ikke er skyld i en eventuell feil. Men da er de som byttet skjermen ansvarlig.

 

Men ikke velg en av de billigste jalla-sjappene som du finner på enkelte gatehjørner. Det finnes seriøse firma som bytter skjermer rimeligere enn de autoriserte, og stort sett er selve skjermen av bedre kvalitet.

 

Jeg har selv byttet mange iPhone-skjermer, og har fra tid til annen fått inn iPhoner som har fått byttet skjerm på et billig-sted før. Det som ofte går igjen er at skruer eller deksler mangler, eller andre tegn på at de ikke har tatt oppgaven på alvor. Og at skjermen er i ferd med å gå i oppløsning på en helt annen måte enn originale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...