Gå til innhold

Tråden om vekteryrket.


Anbefalte innlegg

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Hør på veilederene! Hold tråden på topic!

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hvor i pokker har jeg sagt at den dårligste bilen hadde en fet farge?

Bilene var helt IDENTISK med hverandre.

 

Egenskaper:

- samme farge

- samme årsmodell

- samme bilmerke

- har ikke kjørt i det heletatt

- begge bilene er personbil

- begge bilene har samme interiør

- begge bilene har samme eksteriør

- begge bilene er like sikre

- begge bilene er produsert på samme måte

- begge bilene er samme modell

- begge bilene har samme bruksområde

 

Forskjell:

Bil nr 2 har en oppdatert motor som gjør at den kan kjøre litt fortere enn bil 1. Dette fører til at bilen ankommer destinasjonen tidligere enn bil nr 1 ergo den er BEDRE enn bil 1 pga KUN dette!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

 

Doktorgrad for eksempel i arkitektur er bedre enn master i arkitektur fordi man har har følgende:

 

- Fordypning i faget

 

- Bedre betalt

 

- Bedre status

 

- Høyere nytteverdi

 

- Kan forske videre i faget

 

Masteren har nådd en barriere hvis han uteksaminerer seg uten doktorgrad. Fordi han kan ikke forske videre, har ikke krav på samme betaling, blir ikke ansett med like høy status, litt mindre nytteverdi og kan ikke like mye som en doktorgrad.

 

Doktoren har akkurat det samme som masteren bare en del mer ergo han er bedre. Litt vanskeligheter med å forstå så se på eksempelet: To biler er nesten helt identisk, samme årsmodell, samme bilmerke, samme konstruksjon bare en forskjell som er den at bil nr 2 har mer hester på motoren fordi motoren er en oppdatert type ergo bilen kan kjøre fortere en bil nr 1 selv om ALT annet er helt likt. Dette er et tilstrekkelig grunnlag for å kategorisere bil nr 2 bedre enn bil nr 1 fordi den kan kjøre fortere og nå en destinasjon tidligere en bil nr 1.

 

 

Hva er poenget ditt med å rakke ned på en yrkesgruppes status, og med så mange ord?

 

Et forsiktig spørsmål fra meg først: På alle utesteder har de vakter som sjekker legitimasjonen. Er eierene lovpålagt å bruke vektere til dette, eller kan de leie inn politi?

 

Stilles det noen fysiske krav for å bli en vekter?

Lenke til kommentar

Vi kan jo lage en advokat -eller legetråd, så kan vi rakke ned på sivilgeniørene?

 

Da lager jeg en doktorgrad tråd ingenting slår en doktorgrad da det er den høyeste akademiske graden man kan få i hele Norge!!!

 

Edit:

Forresten hva er en "sivilgeniør" fornoe? aldri hørt om dem.

 

At du rakker ned på uskyldige tastefeil sier ganske mye om din hensikt i denne tråden.

Lenke til kommentar

Hvordan er vaktoedningen for en vekter, jobber dere faste vakter eller turnus?

 

Kommer ann på om du har deltid- eller heltidsstilling, hvertfall i min avdeling er det slik at deltidsansatte blir satt opp slik det skulle passe, og heltids jobber typisk annen hver helg. Feks. fre,lør,søn - ons,tors - man,tirs - fre,lør,søn, ons,tors også videre. Men det er noen som er satt opp litt annereldes slik at kabalen skal gå opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er ansatt som mobilvekter, og er rimelig fornøyd med dette, lønna på natt er god, en kjeder seg aldri, og få arbeidsdager er like..

 

 

Til Tricell, har du ett hat mot alle vektere eller kun butikkvektere?

 

Nei, jeg har ikke et hat mot alle vektere. Jeg respekterer de vekterne som kan kundebehandling og som opptrer profesjonelt. Det vil si de behandler vedkommende med respekt selv om h*n er respektløs, holder situasjonen diskrée unngå roping og kuing med unødvendig vold den slags, og hold saken innenfor dimensjonene da mener jeg gi en passende straff for selve forbrytelsen.

 

Men jeg hater de vekterne som ikke gjør dette, du finner en beskrivelse på de aktuelle vekterne tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...