Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Hawrrr hawrrr, starta igjen nå bare for å botte og ødelege økonomien for resten...

 

Neida, jeg botter siden jeg ikke kommer til å snakke mye med andre og trade med andre osv. slik at spillet blir mer som et "single-player" spill ved hjelp av at jeg kan lage full rune selv osv.osv.

 

skaffa meg 1 mill på 1 dag, ikke dårlig.

Det er ikke verst! :) Hva er brukernavnet ditt og combat level? :)

 

er det ikke en tråd som heter "den store runescape tråden"?

Hmm.. Jeg søkte, men fant ingenting. Men for all del, om det finnes burde vi absoluttt fortsette i den tråden. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hawrrr hawrrr, starta igjen nå bare for å botte og ødelege økonomien for resten...

 

Neida, jeg botter siden jeg ikke kommer til å snakke mye med andre og trade med andre osv. slik at spillet blir mer som et "single-player" spill ved hjelp av at jeg kan lage full rune selv osv.osv.

 

skaffa meg 1 mill på 1 dag, ikke dårlig.

Det er ikke verst! :) Hva er brukernavnet ditt og combat level? :)

 

 

 

For jeg er dum nok til å legge ut bruker detaljer etter at jeg har sagt jeg botter.

Lenke til kommentar
Hawrrr hawrrr, starta igjen nå bare for å botte og ødelege økonomien for resten...

 

Neida, jeg botter siden jeg ikke kommer til å snakke mye med andre og trade med andre osv. slik at spillet blir mer som et "single-player" spill ved hjelp av at jeg kan lage full rune selv osv.osv.

 

skaffa meg 1 mill på 1 dag, ikke dårlig.

Det er ikke verst! :) Hva er brukernavnet ditt og combat level? :)

 

 

 

For jeg er dum nok til å legge ut bruker detaljer etter at jeg har sagt jeg botter.

Jaokei, om du ikke vil det så :)

Lenke til kommentar
kan man ha botter ,som arbeider for deg???

Nei. En bot er et program som styrer characteren din til å feks mine/woodcutte o.l. Det er overhodet ikke lov, og det blir perm ban tvert. Så det er nok ikke lov, og ikke å anbefale heller. :)

 

For min del holder jeg på å få mining til 80 ved å mine iron. Det blir ca 23000 iron, som jeg skal senere smithe til iron knives. Moorsom uke fremfor meg. ^^ Deretter blir det 99 firemaking :D

Lenke til kommentar
HAWWHAWWWWW, GJETT HVEM SOM ER 90 I BÅDE SMITHING OG MINING NÅ?

 

var 60 i begge skillene for 4 dager siden?

 

hurrhurr, botting ftw.

Etter det jeg har regnet ut, så tror jeg ikke på det. Botten din må ha fått minimun 1 random (noe som ikke har skjedd). Du har nok minst fått 10-20 randoms så fort som du har gainet XP. Så jeg tror nok du shower off her..

 

RS-name: Manutd4e...

Legg meg til da.. ;)

Kjøpte just accounten tilbake, om har mista alle de norske vennen mine ;D

 

Combat 123...

Har niesene mine på besøk, men skal adde deg når jeg kommer på! :D

Lenke til kommentar

Uuuuh..Tror ikke du har bottet før....

 

Det er noe som heter ANTI-RANDOM der man kan lagre "scripts" som tar seg av random encounters, og dermed stopper det ikke framgangen.

 

Bott'n har stått på 24/7 og jeg mener at jeg er 90 i mining, men har regnet ut at hvis jeg smelter og smither alle barene så får jeg 90 i smithing og.

Lenke til kommentar
Uuuuh..Tror ikke du har bottet før....

 

Det er noe som heter ANTI-RANDOM der man kan lagre "scripts" som tar seg av random encounters, og dermed stopper det ikke framgangen.

 

Bott'n har stått på 24/7 og jeg mener at jeg er 90 i mining, men har regnet ut at hvis jeg smelter og smither alle barene så får jeg 90 i smithing og.

Hehe, nå var du plutselig ikke 90 smithing heller? :) Joo, har bottet, men som sagt.. En svært enkel auto-clicker som bare klikket for deg, altså ingen script.

Lenke til kommentar

Runescape vekker gamle minner.. :) Jeg pleide spille det en del for en tid tilbake. Men, etterhver gikk jeg lei og gidde bort accounten min til fetteren min. Den var lvl 84 med 1355 total lvl.

 

Var faktisk et veldig gøyt spill, som du aldri kom til å bli ferdig med. Lærte og en god del engelsk av det.

 

Har en account nå (37 combat), men det er ofte 30 dager mellom hver gang jeg er innpå den. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...