Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Privatisteksamen engelsk vg1 - forberedelse?


Anbefalte innlegg

To sider er nok ikke nok til toppkarakter, men om innholdet er bra kan det fint holde til 4, kanskje en 5er siden det er vg1 engelsk og kravene ikke er så fryktelig høye.

 

6 sider er mye ja, men det at du skrev feil oppgave i forhold til den du svarte på vil trekke ned. I verste fall vil den nærmest telles som "stryk" fordi du ikke svarte på hva oppgaven spurte om. Dette kan selvfølgelig variere veldig fra sensor til sensor, noen lar det gå mens andre ikke er like greie og forståelsesfulle.

 

Stygt redd for at jeg stryker på del 1 pga den lille ekle feilen ja ? fuck fuck fuck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann,

 

Skal ha privatisteksamen i engelsk vg1 i morgen og har nå fått forberedelsesdel/hefte fra udir:

http://www.udir.no/Vurdering/Eksamen-videregaende/#Forberedelsesdagen-og-forberedelsesdeler

 

Topic er:

Saying “I’m sorry” and making amends in the English-speaking world

(og så er det en tekst om dette under..)

 

Jeg forstår da at jeg skal lese dette og også de tekstene det er linket til i forberedelseshefte..

 

Men så videre?

 

Trenger litt (konkret) veiledning.. Har ikke sittet på skolebenken på mange, mange år og har heller ikke gått noe vgs..

 

 

Takk,på forhånd!

 

 

(legger ved forberedelsesheftet, evt. kan det lastes ned fra linken hos udir.no)attachicon.gifeng1002_eng1003_engelsk_fellesfag_forberedelse_h15.pdf

 

Hei. 

Lurte på om du husker eller har noen av oppgavene du fikk under eksamen. Skal ha tentamen imorgen, og ville vært til stor hjelp.

 

-Takk 

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

 

Heisann,

 

Skal ha privatisteksamen i engelsk vg1 i morgen og har nå fått forberedelsesdel/hefte fra udir:

http://www.udir.no/Vurdering/Eksamen-videregaende/#Forberedelsesdagen-og-forberedelsesdeler

 

Topic er:

Saying “I’m sorry” and making amends in the English-speaking world

(og så er det en tekst om dette under..)

 

Jeg forstår da at jeg skal lese dette og også de tekstene det er linket til i forberedelseshefte..

 

Men så videre?

 

Trenger litt (konkret) veiledning.. Har ikke sittet på skolebenken på mange, mange år og har heller ikke gått noe vgs..

 

 

Takk,på forhånd!

 

 

(legger ved forberedelsesheftet, evt. kan det lastes ned fra linken hos udir.no)attachicon.gifeng1002_eng1003_engelsk_fellesfag_forberedelse_h15.pdf

 

Hei. 

Lurte på om du husker eller har noen av oppgavene du fikk under eksamen. Skal ha tentamen imorgen, og ville vært til stor hjelp.

 

-Takk 

 

Hei. Jeg lurte om du har noen av oppgaver?? Jeg skal ha tentamen imorgen :)

 

-takk 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...