Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp til tentamen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Så imorgen har jeg tentamen i norsk og jeg har fått i oppgave og skrive en historie.

 

 

Og jeg er ikke akuratt en person som har vært nære noe eventyr noengang så derfor lurer på hva ville vært en god kategori i historie? 

 

 

bør det være om spøkelser eller noe slikt?

 

 

 

tenkte kanskje jeg skulle skrive en historie utifra serien "supernatural" om noen her inne har hørt om den

 

 

men er ihvartfall veldig usikker på hva jeg skal skrive om :( 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Så imorgen har jeg tentamen i norsk og jeg har fått i oppgave og skrive en historie.

 

 

Og jeg er ikke akuratt en person som har vært nære noe eventyr noengang så derfor lurer på hva ville vært en god kategori i historie? 

 

 

bør det være om spøkelser eller noe slikt?

 

 

 

tenkte kanskje jeg skulle skrive en historie utifra serien "supernatural" om noen her inne har hørt om den

 

 

men er ihvartfall veldig usikker på hva jeg skal skrive om :(

 

Skriv både noe du har sett, hørt opplevd og ikke vær redd for å nærme deg temaet. Når du lager avslutning kan det ofte være bra at læreren /sensoren blir sittende å tenke. Da reflektere dei som oftest over hva som er lest og dei skjønner hvordan du har tenkt. Lykke til!

Lenke til kommentar

Hei!

 

 

Så imorgen har jeg tentamen i norsk og jeg har fått i oppgave og skrive en historie.

 

 

Og jeg er ikke akuratt en person som har vært nære noe eventyr noengang så derfor lurer på hva ville vært en god kategori i historie? 

 

 

bør det være om spøkelser eller noe slikt?

 

 

 

tenkte kanskje jeg skulle skrive en historie utifra serien "supernatural" om noen her inne har hørt om den

 

 

men er ihvartfall veldig usikker på hva jeg skal skrive om :(

 

Husker at læreren min på ungdomsskolen advarte oss mot å skrive om blod. Riktignok mente hun eksamen, men selv på tentamen ble dette trekk på karakteren. Sensor liker ikke dette, fordi det visstnok er vanskelig å beskrive slikt. I 8. var jeg gira på å skrive om overnaturlige fenomener, men gikk heller for å skrive om noe annet. Hvis du ikke er sikker på om du kan oppfylle kravene til å skrive innenfor fantasy sjangeren, anbefaler jeg deg om å ikke skrive dette. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...