Gå til innhold

Feil på Samsung UE55D8005


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte meg en Samsung UE55D8005 for ca en uke siden.

 

Skulle se på fotball i helga da opplevde jeg at bildet hakket, spess ved pasninger så opplevde jeg at ballen "hakket" av og til.

 

En annen ting var at jeg opplevde noen ganger at bildet ble så skurrette at det var problematisk å se draktnr på spillerene.

Det skal nevnes at dette var en HD kanal.

 

Prøvde også å spille på TVen igår (FIFA12) her opplevde jeg at bildet hakket spesielt var det hakkete når det var utspark fra keeper, eller corner.

 

Har liksom ikke noe logisk svar på hva feilen kan være.

 

Siden det er prat om to ulike HDMI innganger og kabler så kan det ikke være prat om feil på kabel eller kilde.

 

Noen som kjenner til noe som kan være feil, eller tror dere at det er prat om en feil på apparatet?

 

Andreas \A/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, fikk et svar i mitt eget inlegg, angående denne TVen. Og det ser ut som det er et kjent problem.

 

" Bare titt litt på AVforun sitt lille diskusjonsforum HER

Her går mye av diskusjonen på D7005 og D8005, og problemene med clouding, banding, lyslekkasje, panoreringshakking, uklare bilder, avlange fotballer, bilde som "knekker" når ting er i raske bevegelser osv. "

 

Link

Endret av MadRos
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...