Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tidligere i dag ble det opprettet en tråd om nettvenner. Jeg har noen, men kunne godt tenkt meg flere. Det innebærer da å snakke om alt om ingenting, gjerne på daglig basis, men det er ikke nødvendig. Jeg er jo ikke ledig hele tiden jeg heller. Har ikke lyst å poste under brukernavn her, så om du er interessert så sender jeg en PM om du poster med brukernavn.



Anonymous poster hash: 3171c...44e
Lenke til kommentar

 

Tidligere i dag ble det opprettet en tråd om nettvenner. Jeg har noen, men kunne godt tenkt meg flere. Det innebærer da å snakke om alt om ingenting, gjerne på daglig basis, men det er ikke nødvendig. Jeg er jo ikke ledig hele tiden jeg heller. Har ikke lyst å poste under brukernavn her, så om du er interessert så sender jeg en PM om du poster med brukernavn.

 

Anonymous poster hash: 3171c...44e

 

 

Jeg er som regel alltid pratesjuk, så det er bare å skrive til meg om du eller noen andre føler for å snakke! 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-105082

Trenger å få luftet tankene min med noen, fikk et skikkelig slag i magen i dag. Gjerne noen som har erfaring med kreft i familien.

 

Takk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske noen faktisk var interessert i å høre hva jeg hadde å si. Jeg sliter noe innmari, og familien bare forventer at jeg skal være helt normal, og det er utrolig vanskelig å holde alt for seg selv og bare late som ingenting, men det er likevel bedre enn å si noe og bli avvist. De er bare helt uinteressert. Og jeg kan egentlig ikke forestille meg at noen andre skulle være interessert i høre på meg heller, siden jeg ikke vet om noen som har det på samme måten som meg, og å høre på meg ramble, sikkert bare vil være kjedelig og uinteressant. Samt uforståelig, jeg er såpass "spesiell" (ikke meninga å skryte), at det trengs nok en god del forhistorie til og ... Jeg sitter innmari fint i det ass.



Anonymous poster hash: 00524...254
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...