Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

Noen fler som opplever at hver eneste pakke blir omdirigert av sikkerhetssjekk om dagen?

Får en slik mail for hver bestilling:

 

 

We’re writing to inform you that the package RI123456CN from your order

123456 has failed to pass the airline security check as it contains lithium

batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra

scrutiny in world air cargo services.

 

We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is

sent to you as soon as possible.

Pakken inneholder to høyttalere...

Fikk det også for en pakke som inneholdt et nett til å feste ting bakpå sykler med... Ikke akkurat de farligste materialene jeg kan tenke meg.

 

Har du fått sendt sakene fra dem? Jeg bestilte en del ting i sommer som fortsatt er på reise rundt om...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommer? Da spørs vel om pakken din er borte fra postvesenet eller blitt glemt igjen i tollen.

Har du sporingsnummer kan du alltid høre med posten eller dx.com, har du ikke det blir de nok vanskelig.

 

Har vel 4 postsendinger fra DX.com som har tatt over 2 uker.

De andre har jeg fått, men vet aldri hvor lang tid det tar, er vel sikkert snart fremme forhåpenligvis.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Noen fler som opplever at hver eneste pakke blir omdirigert av sikkerhetssjekk om dagen?

Får en slik mail for hver bestilling:

 

 

We’re writing to inform you that the package RI123456CN from your order

123456 has failed to pass the airline security check as it contains lithium

batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra

scrutiny in world air cargo services.

 

We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is

sent to you as soon as possible.

Pakken inneholder to høyttalere...

Fikk det også for en pakke som inneholdt et nett til å feste ting bakpå sykler med... Ikke akkurat de farligste materialene jeg kan tenke meg.

 

Har du fått sendt sakene fra dem? Jeg bestilte en del ting i sommer som fortsatt er på reise rundt om...

 

Fikk dem ja. Tok sin tid da.

Lenke til kommentar

Dette får jeg til svar fra DX.com når de har brukt godt over 1 måned med forsinkelser fra sverige, er i utgangspunktet svensk sporingsnummer.

 

Dear Customer,

We apologize for this long delay in the delivery process.

Due to the busy season, there has been a significant increase recently in outbound airmail traffic.
This is causing slowdowns on many outbound packages.

Please don't worry,we have contacted our warehouse and post office to investigate this issue.
Please check back with us in one week

Thank you for your patience

Yours Sincerely,
Customer Service

Måtte purre da det kan være pakken sitter fast i tollen i sverige, så aner ikke hva det kan være.

 

Skulle gjerne kjøpt ting fra DX EU, men problemer man ikke får gratis frakt, med mindre man handler for 30$ per bestilling, og prisene er forhåndsvis stive at det lønner seg.

 

Så har noen av dere vurdert det? Heldigvis er det kun 1 pakke, med høytaller elementer, så neste gang handler jeg heller på ljudia.no.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne kjøpt ting fra DX EU, men problemer man ikke får gratis frakt, med mindre man handler for 30$ per bestilling, og prisene er forhåndsvis stive at det lønner seg.

 

Så har noen av dere vurdert det? Heldigvis er det kun 1 pakke, med høytaller elementer, så neste gang handler jeg heller på ljudia.no.

Bestilte "nylig" noe småplukk fra EU Direct siden jeg helst ville ha det på denne siden av årsskiftet, men nå har de først brukt 1 uke på å faktisk pakke og sende greiene og nå har jeg ventet i snart 2 uker med et trackingnummer som tydeligvis ikke finnes hos Post NL. Det virker som om det er omtrent samme sneglefarten som fra vanlige DX, bare dyrere.

 

Ja, utenom at trackingnumre fra DX.com faktisk virker helt frem til "Location: CA" (Kanada?), og så blir de tydeligvis svevende rundt i limbo en 4-6 ukers tid før de er i postkassa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Kjøpte Xiaomi 10400mAH batteripakke på EU direct for en stund siden. Og den er legit, og fungerer som juling!

Sykt mye for pengene (170kr) Lader min Note 4 3 ganger, og damas S5 4 ganger.

 

Var skeptisk til ebay på disse da de ofte er falske og exploderer, men dette var ekte vare.

 

Har bestilt enda en på 16000mAh som vistnok og skal være ekte vare. spent på den.

Lenke til kommentar

Kjøpte Xiaomi 10400mAH batteripakke på EU direct for en stund siden. Og den er legit, og fungerer som juling!

Sykt mye for pengene (170kr) Lader min Note 4 3 ganger, og damas S5 4 ganger.

 

Var skeptisk til ebay på disse da de ofte er falske og exploderer, men dette var ekte vare.

 

Har bestilt enda en på 16000mAh som vistnok og skal være ekte vare. spent på den.

 

 

Klart de er legit, selskapet kommer jo fra Kina, men det kan eksplodere for det, orginale produkter går jo i luften nå og da de også :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte Xiaomi 10400mAH batteripakke på EU direct for en stund siden. Og den er legit, og fungerer som juling!

Sykt mye for pengene (170kr) Lader min Note 4 3 ganger, og damas S5 4 ganger.

 

Var skeptisk til ebay på disse da de ofte er falske og exploderer, men dette var ekte vare.

 

Har bestilt enda en på 16000mAh som vistnok og skal være ekte vare. spent på den.

Har du åpnet den og sett hvilken celler det er i den?

Lenke til kommentar

 

 

Kjøpte Xiaomi 10400mAH batteripakke på EU direct for en stund siden. Og den er legit, og fungerer som juling!

Sykt mye for pengene (170kr) Lader min Note 4 3 ganger, og damas S5 4 ganger.

 

Var skeptisk til ebay på disse da de ofte er falske og exploderer, men dette var ekte vare.

 

Har bestilt enda en på 16000mAh som vistnok og skal være ekte vare. spent på den.

Har du åpnet den og sett hvilken celler det er i den?

Nei det har jeg ikke. Men den har alle symptomer på å være ekte, og kom med en "skrapekode" man bruker for å sjekke på xiaomi sin nettside at den er legit.

Er vel noen folk i kommentarfeltet på dx som har åpnet å funnet LG batteri.

Lenke til kommentar

At det står LG på batteriene er fortsatt ikke bevis på at de er ekte. Selv om det kan spekuleres i hvorfor de skulle legge på logo når "normale" kunder aldri kommer til å åpne for å se etter.

 

Jeg ser flere i kommentarfeltene på DX skriver at "batteriet oppgitt til 2600mAh egentlig er 1000mAh". Det virker som om de har testinstrument for å teste mAh. Finnes dette til en grei penge?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

At det står LG på batteriene er fortsatt ikke bevis på at de er ekte. Selv om det kan spekuleres i hvorfor de skulle legge på logo når "normale" kunder aldri kommer til å åpne for å se etter.

 

Jeg ser flere i kommentarfeltene på DX skriver at "batteriet oppgitt til 2600mAh egentlig er 1000mAh". Det virker som om de har testinstrument for å teste mAh. Finnes dette til en grei penge?

http://m.dinside.no/933239/test-av-nodladere

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...