Gå til innhold

Lørdag starter TV 2s satsing på norsk e-sport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på tide noen våger å satse litt på e-sport underholdningen. men syns det skulle vært en del mer i premiepotten, det hadde gitt større interesse for spillere og økt konkurranse nivå.

 

Til å være det første kommersielle TV-nettverket i Norge som satser på esport, så synes jeg ikke dette er så veldig dårlig. 180 000 kroner i pengepremier, der de tre beste lagene stikker av med rene pengepremier etter endt serie, samt at alle som fullfører seriespillet får penger er mye.

 

I tillegg til pengepremiene får jo også lagene dekket reise til og fra Oslo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-noEijIRj

Fett at det kommer på Sumo siden jeg til nå bare har hatt Sumo for PL sin del, så får jeg nå endelig mer igjen for pengene :) God satsing, god underholdning, bare 10-12 år etter min tid ;p

Lenke til kommentar

på tide noen våger å satse litt på e-sport underholdningen. men syns det skulle vært en del mer i premiepotten, det hadde gitt større interesse for spillere og økt konkurranse nivå.

 

Det er ikke mange år sidene det ville vært en premie pott som hadde vært på topp med hva de internasjonale lanene ga ut. Utenom Snute og nå LGB har det ikke vært mye internasjonal klasse over norsk esport de siste årene.

Lenke til kommentar

Synes det er litt synd at denne runden bare varte 33min med oppvarming. Det er ikke mye å skryte av.. skulle gjerne sett så mange som tre maps for å være ærlig :) Når man først sender et lag nedåver med fly kan man utnytte at de er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...