Gå til innhold

Hvordan importerer jeg kontakter fra mobil til SIM? HTC Hero


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeg skal skifte fra HTC hero til iPhone, og lurer på hvordan jeg får kontaktene som er lagret på HTCn over på SIM kortet så jeg kan importere de til iPhonen. Når jeg leter i menyen finner jeg bare en funksjon hvor jeg kan gjøre det motsatt vei, altså fra SIM til telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Får bare opp et valg som heter "import" og når jeg trykker står det kun phone. Når jeg så trykker videre står det "Importing SIM contacts", og ferdig med det liksom. Tolker det slik at jeg etter å ha gjort dette kun har importert fra SIM til telefon, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

nå har jeg ikke iphone selv, men jeg tror de bruker en lignende prosedyre som google:

1. sjekk at alle kontaktene dine er google kontakter (www.gmail.com -> kontakter)

2. eksporter kontaktene fra gmail (kontakter -> flere handlinger -> eksporter -> lagre som "filnavn"

3. på iphones sin programvare skal du derefter kunne importere kontaktene fra denne filen.

Om dette ikke er mulig så er apple ikke særlig kundevennlige ved migrasjon(jeg antar at de er).

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det er ikke iPhonen som er problemet her, det er det å få kontakter fra HTC til SIM som er problemet :p Har aldri vært i stand til å verken åpne eller logge på google kontoen min/installere apps fra HTCn, det er en bedriten telefon med bedritne oppdateringer som ikke fungerer...

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Har gjort det både plenty og lenge, men ser ikke ut til å finne ut hvordan man gjør det... Helt utrolig at dette skal være så vanskelig med en "smarttelefon"

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...