Gå til innhold

Nå dumpes prisene på fjorårets mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKKE KJØP Lg, da angrer dere bittert, har en Lg tlf jg angrer så jævlig, den har vært på hverkstedet mer enn jg har brukt den. Og Lg er en av de verste når det gjelder service og reklamasjon. Nå er d 5. gangen tlf min er på service som jeg har venta på ganske lenge for å få den. :@

 

Hva var feilen? Er det snakk om hardware feil eller noe i programvare som er lett fikset med custom rom?

Lenke til kommentar

Det er nok Hardware. Hovedkort ble bytta ut en gang, men hjalp ikke, 2. gangen både hovedkort og batteri ble bytta ut og d hjalp heller ikke, 3. gangen kunne de ikke finne noe feil, problemet var at tlf ble veldig varmt også slår den seg av og på igjen, selvom jeg ikke jobba på den, for å få den på reklamasjon er d IKKE så lett hos LG, holder meg langt unna LG uansett hva d gjelder, om d er tv, tlf, eller hva d kan være,

Lenke til kommentar

Nå kan det være at jeg er heldig, men har aldri hatt noen form for problemer med min LG optimus 2x. Jeg kjører cm7 etter å ha byttet fra stock noen måneder etter jeg fikk den. Stock var ikke veldig dårlig, men LG har gjort lite tweaks og optimiseringer så cm7 kjører glattere. Telefonen har aldri overopphetet eller vært inne til reperasjon. Søsteren min som HTC sensation derimot, har problemer med overoppheting til den grad at hun knapt kan ta på den, en kamerat din HTC One X Har samme problem + at den noen gansker restarter seg når han går inn på et program. Av personlig erfaring virker det som HTC ligger dårligere ann enn LG når det kommer til feil på telefonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok Hardware. Hovedkort ble bytta ut en gang, men hjalp ikke, 2. gangen både hovedkort og batteri ble bytta ut og d hjalp heller ikke, 3. gangen kunne de ikke finne noe feil, problemet var at tlf ble veldig varmt også slår den seg av og på igjen, selvom jeg ikke jobba på den, for å få den på reklamasjon er d IKKE så lett hos LG, holder meg langt unna LG uansett hva d gjelder, om d er tv, tlf, eller hva d kan være,

 

Det er jo ikke ditt problem at LG er vanskelig.

Reklamasjon er jo butikken du kjøpte telefonen hos sitt ansvar.

 

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...