Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe....

 

En ting: irriterer meg en del over at masse settings i apper resettes når de oppdateres. Snapchat feks så fjernes alle endringer eg har gjort på varslingsinnstillinger hver eneste gang. At skjerm skal slås på aktiveres og lyd og vibrasjon fjernes.

 

Hvordan kan eg unngå dette??

Lenke til kommentar

Hehe....

 

En ting: irriterer meg en del over at masse settings i apper resettes når de oppdateres. Snapchat feks så fjernes alle endringer eg har gjort på varslingsinnstillinger hver eneste gang. At skjerm skal slås på aktiveres og lyd og vibrasjon fjernes.

 

Hvordan kan eg unngå dette??

 

Snapchat (eller andre) resettes ikke vanligvis etter hver oppdatering, men det skjer hvis du trykker på "Fjern data" inne på Innstillinger -> Apper.

Lenke til kommentar

Nå bruker ikke jeg Snapchat men på et generelt grunnlag kan jeg si at som utvikler ender du ofte opp med å modifisere strukturen på innstillinger og da er den late veien å gå å ikke overføre gamle innstillinger til nye.

 

Når det er sagt kan jeg ikke si at jeg kan huske å ha opplevd dette før, men igjen så bruker jeg ikke Snapchat

Lenke til kommentar

Nå bruker ikke jeg Snapchat men på et generelt grunnlag kan jeg si at som utvikler ender du ofte opp med å modifisere strukturen på innstillinger og da er den late veien å gå å ikke overføre gamle innstillinger til ny struktur.

 

Når det er sagt kan jeg ikke si at jeg kan huske å ha opplevd dette før, men igjen så bruker jeg ikke Snapchat

Lenke til kommentar

Det skjer hver eneste gang med snapchat og har skjedd et par ganger på handcent. Uten om de bruker eg ikke å endre så veldig på innstillingene i appene.

 

Men akkurat snapchat har den irriterende innstillingen at den er uten lyd og vibrasjon på varsling, men den slår på skjermen.... Da ender man ofte med litt action i lomma etter ankomsten av en snap.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en app som streamer TV-serier? Jeg har brukt Showster 2 Beta i en lang periode, men den sluttet å funke i dag. Det går an å kjøpe en fullversjon av denne appen for 32 kr, men vil helst forhøre meg om det finnes noen apper som er gratis.

 

Og for å si det slik, jeg tåler reklame. Det er veldig mange apper der ute som blir spammet av reklame :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en app som streamer TV-serier? Jeg har brukt Showster 2 Beta i en lang periode, men den sluttet å funke i dag. Det går an å kjøpe en fullversjon av denne appen for 32 kr, men vil helst forhøre meg om det finnes noen apper som er gratis.

 

Og for å si det slik, jeg tåler reklame. Det er veldig mange apper der ute som blir spammet av reklame :p

Ikke App, men movietube.cc funker veldig bra på iPad.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om en app som streamer TV-serier? Jeg har brukt Showster 2 Beta i en lang periode, men den sluttet å funke i dag. Det går an å kjøpe en fullversjon av denne appen for 32 kr, men vil helst forhøre meg om det finnes noen apper som er gratis.

 

Og for å si det slik, jeg tåler reklame. Det er veldig mange apper der ute som blir spammet av reklame :p

Showbox.. Du finner den ikke i play butikken.. Men bare å Google den??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hei, helt fersk droider her! Har ett nettbrett type galaxy note 10.1 2012 (NT8013) Den har jeg innstallert omnirom 4.4.4 på(Funker utmerket). Men men. Har googlet i det lange og det breie, men finner ikke ut hvordan man skrur av auto hide på navigation bar, og flytter back kanppen helt til venstre. prøvd litt apper(dynamic Ultimate Navbar feks), men gikk dårlig.

 

Vil rett og slett ha navigation bar synlig hele tiden og back knappen helt til venstre(den er midtstilt)

 

Hjelp settes stor pris på, evt tips til awsome roms på galaxyen. Føler endel roms er laget spess for mobil.

Lenke til kommentar

Hei, helt fersk droider her! Har ett nettbrett type galaxy note 10.1 2012 (NT8013) Den har jeg innstallert omnirom 4.4.4 på(Funker utmerket). Men men. Har googlet i det lange og det breie, men finner ikke ut hvordan man skrur av auto hide på navigation bar, og flytter back kanppen helt til venstre. prøvd litt apper(dynamic Ultimate Navbar feks), men gikk dårlig.

 

Vil rett og slett ha navigation bar synlig hele tiden og back knappen helt til venstre(den er midtstilt)

 

Hjelp settes stor pris på, evt tips til awsome roms på galaxyen. Føler endel roms er laget spess for mobil.

 

Velkommen til Android-verdenen :)

Jeg har også nyeste OmniRom på Acer A500'n min, og etter hva jeg har lest og forstått, så er det ikke mulig å få "tablet interface", altså navigasjonsknappene helt til venstre, og notifications helt til høyre slik det er på stock ROMs. Fra nå av er det visst kun "phablet"-interfacen som gjelder for OmniRom.

Du kan alltids prøve en CyanogenMod ROM. Der får du Android slik Google lagde det, bare enda litt bedre ;-)

Endret av Mysulf Pludrebart
Lenke til kommentar

Ahh, så synd. Fant ut av auto hide ihvertfall(knappen helt til høgre på omniswitch baren)

 

Bli å prøve CM når den har støtte for L på note 10.1

 

Har hatt WP 7-8 og aldri ios eller android før nå. Med roms, apps osv så blir nok ios og WP aldri noe alternativ. WP og IOS er neste ferdigskrudde greier til bruk fra start, fint det men elsker å kunne innstallere så mye rart og forskjellig på tablet og mobil. Litt sur for at jeg fant ut av androids muligheter så seint :(

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar

Noen som kjenner til en enkel måte og få mono lyd ut fra telefonen?

Sitter i blant på jobb og hører på musikk, men liker ofte og kun ha en øreplugg i øret, slik at jeg ikke blir helt isolert om noen skulle snakke til meg, da kunne mono vært fint og ha ut fra Spotify til headsettet.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...