Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har meldt meg opp her før som en lytter, men lister meg igjen. Det er bare å sende meg PM om noen er interessert i å snakke, enten det bare er for å slå av en prat eller om det er for å lette på trykket.

Jeg er en mann på 22 år og er interessert i det meste, men i hovedsak så går ting innenfor data, elektronikk, media og motor.

Lenke til kommentar

 

Har det litt komplisert. Hatt kjæreste en god stund som jeg er veldig glad i, men i den siste har jeg endelig klart å skaffe meg selv litt selvtillit og selvbilde noe jeg aldri har hatt før, og legger merke til andre jenter og slike ting jeg aldri gjorde før. Kan ikke få så mye råd men det hadde forsatt vært fint om jeg kunne tømt alt jeg har i hodet for noen, gjerne fra et kvinnelig perspektiv. Fint om jeg kan snakke med noen som ikke er alt for dømmende heller.

 

Anonymous poster hash: 94891...2d6

 

 

Im bored... What are you gonna do to entertain me ? I thought I told yah ! ! ! For what goes around comes back around...

 

Endret av TheLastProblemSolver
Lenke til kommentar

 

- Depresjon

- Kontrollbehov

- Legning

- Voldtekt

- Utro

 

Snakke noen?

 

Anonymous poster hash: 80793...608

 

Vet ikke om du har hatt noen å snakke med. Anyway, er vel uansett på tide å fyre løs denne på nytt! :)

Poster på nytt, litt nye kontaktadresser, og noen som er borte :)

 

epost: [email protected]

Skype: Olemy8 / [email protected]

Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet.

 

Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter.

Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er:

 

- Seksuelle legninger

- Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde

- Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med)

- Pubertet og temaer rundt dette

- Ensomhet

- Kjærlighet

 

Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før.

 

Så, jah. Det skulle vel være det. 23 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan.

Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig.

Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! inv_biggrin.gif

 

Vi prates! smile.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

- Depresjon

- Kontrollbehov

- Legning

- Voldtekt

- Utro

 

Snakke noen?

 

Anonymous poster hash: 80793...608

 

Vet ikke om du har hatt noen å snakke med. Anyway, er vel uansett på tide å fyre løs denne på nytt! :)

Poster på nytt, litt nye kontaktadresser, og noen som er borte :)

 

epost: [email protected]

Skype: Olemy8 / [email protected]

Det er også fint mulig å kontakte meg på PM her på forumet.

 

Kan vel egentlig snakke om det meste, men som gutt, så klarer jeg lettest å identifisere meg med gutter, og dermed er jeg nok mer til nytte der enn for jenter.

Det jeg tror jeg kan være mest til hjelp med er:

 

- Seksuelle legninger

- Usikkerhet rundt kropp/personlighet. Derav dårlig selvbilde

- Skilte foreldre (med stesøsken, steforeldre, og alt som hører med)

- Pubertet og temaer rundt dette

- Ensomhet

- Kjærlighet

 

Men selvfølgelig kan jeg "brukes" til det aller aller meste, og snakker gjerne om været, den sære musikken jeg (eller du) hører på, fritidsinteresser, eller rett og slett være en reservevenn som du kan snakke med absolutt alt om. Om det er den vonde tåa du fikk etter fotballkampen i forrige uke, kvisa du har på kinnet, som du ser hele dagen. Eller familiemedlemmet du måtte hjelpe i seng fordi h*n hadde tømt whiskeyflaska kvelden før.

 

Så, jah. Det skulle vel være det. 23 år er jeg. Har jobbet på frivillig basis med ungdom før. Og har hjulpet til der jeg kan.

Taushetsplikten tillegger jeg selvfølgelig meg selv, dette er også noe jeg har erfart at er ekstremt viktig.

Håper jeg kan hjelpe minst en person i fremtiden! Det er uansett bare å ta kontakten! Om ikke døren står åpen, så er som regel pc'n min på, og da er ikke jeg langt unna! inv_biggrin.gif

 

Vi prates! smile.png

 

 

Lagt deg til på Skype.

 

Anonymous poster hash: 80793...608

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det noen her jeg kan tømme hodet mitt hos? Har veldig mange tanker,ønsker å prate med noen som lever lykkelig her. Merker ofte at når jeg skal tømme meg for noen så blir det veldig ofte at personen jeg tømmer meg for bare driter i hva jeg sier å snakker om sine problemer,så ikke for å være ego,men hadde det vært mulig å kunne fått pratet med noen........vær så snill.....please... :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...