Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Send meg en PM

 

Jeg snakker gjerne. Med hvem som helst, samma alder og kjønn.

 

Orker ikke skrive opp alt jeg vet litt om, men kan si så mye som at jeg er en depper selv og selvom jeg ikke har hatt eller har problemene/følelsene du eventuelt har, så snakker jeg mer enn gjerne med deg om det :)

 

Hilsen Disorder

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fint tiltak dette! Håper ingen bryr seg at jeg drar det opp=)

Om noen vil utveksle noen ord så bare send PM, er stort sett innom hver dag, og har masse tid å svare på=)

 

Litt om meg:

23 år gammel gutt

 

Erfaringen min er stort sett depresjoner, suicidalitet, benzoavhengighet, selvskading, innleggelser, ECT-behandling

Ikke så veldig mye hyggelige ting kanskje, men synes selv jeg er en ganske reflektert og oppegående kar, så er ikke noe krav at du vil snakke om noen av disse tingene=)

Lenke til kommentar

Jeg stiller også gjerne til dispsisjon. Jeg er selv 18 år.

 

Litt av det jeg har vært igjennom når det gjelder Familie, venner og meg selv:

 

-Skilsmisse

-Drapstrusler

-Depresjon

-Internett venner

-Kjærlighetssorg

 

 

Ta kontakt på PM, så skal du gjerne få min msn/skype.

 

Er for det meste tilgjengelig på kvelden grunnet jobb på dagtid.

 

 

-Nyrili

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar

MSN: [email protected]

Facebook: Sebastian Rørhus

 

Kan godt snakke :) vet det kanskje ikke høres så veldig fristende ut å snakke med en 96 (liten drittunge:P) men jaja.. ta kontakt hvis du vil :) men hvis du velger facebook, så hadde det vært kjekt med en melding ang. dette, ellers kan det være at jeg avslår ettersom jeg ikke kjenner deg :)

Endret av sebastifuck
Lenke til kommentar

Er det noen her som klarer å høre på whine om alt mulig rart, og så kanskje bare prate om hva enn det skulle være? Jeg er ikke så intressert i om dere kjenner dere igjen i situasjonen min, eller om dere har noe lurt å si. Jeg vil bare ha en jeg kan spy ut problemene mine til, og kanskje få noen gode råd, evnt en samtale der jeg kan lufte ut alt jeg tenker og uroer meg om.... Send meg en pm. (Skal vi si 20+ ihvertfall)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Stiller meg gjerne til disposisjon til å prate om så og si alt. Har lang erfaring med diverse problematikk fra psykiske lidelser til mobbing, skolegang, familieproblemer, følelsen av å ikke passe inn, osv osv. Er meget reflektert og er en god problemløser.

 

Bare å sende en PM, så kan jeg legges til på MSN. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg vil bidra!

 

Jeg er en 18 år gammel gutt.

 

Jeg har fra veldig tidlig alder hatt mange påkjenninger.

 

Det er bare å sende PM (MSN adresse ligger på profil.) om du vil snakke om noe. Jeg har erfaring fra:

 

- Operasjoner (hatt ca 10 operasjoner, alt fra øyne til hjerte)

- Dårlig selvtillitt (Dette sliter jeg med enda, tror ikke jeg kan få noen dårligere enn nå.)

- Selvmord (Min eldre bror tok selvmord for 2.5 år siden ca.)

- Egne selvmordstanker (Jeg har også hatt mine tanker desverre.)

- Depresjoner (Sliter med dette enda, men null problem å snakke om det.)

- Kjærlighet (Har aldri hatt dame, men jeg kan godt være åpen og snakke om det.)

- Mobbing (Vært veldig mye mobbet. Gikk med -20 i brillestyrke i ca 10 år.)

 

Jeg vil gjerne "vouche" meg selv ved å si at jeg har fått veldig mange fine tilbakemeldinger fra venner og ukjente om min måte å vise empati og sympati. Jeg er ifølge dem en veldig god person å snakke med, og er det noe jeg liker, så er det å hjelpe medmennesker, da jeg har hatt mine egne påkjenninger, og kan se ting fra et annet perspektiv enn "naboen med sitt perfekte liv".

 

Veldig flott tiltak ! :)

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

Kan også legge meg til denne listen igjen.

 

Jeg er en gutt på 21 som er åpen for å snakke om det meste.

 

Men har det mest erfaring fra ting som:

 

  • Depresjon
  • Suicidal
  • Skilsmisse hos foreldre
  • Psykoanalyse
  • Falle ut av skole
  • Kjærlighetssorg
  • Sosial angst

 

Disse er alle ting som jeg har hatt problemer med før, men har kommet meg over. Så jeg tror jeg har et parr fornuftige ting å si. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei. Noen som har noen oppmuntrende ord til meg? Akkurat nå er alt veldig mørkt, vet ikke hva jeg skal gjøre, alt føles ut som et stort rot.

 

Jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom jula, har skilte foreldre, og en mor som drikker. Det er mor jeg skal feire jul med. Jeg blir dermed den mest ansvarlige, men aner ikke hvordan jeg skal takle de dersom hun drikker for mye julaften. (hun drikker i skjul)

Hater at dette ødelegger for meg.

 

Jeg er i jente i starten av 20-åra, hadde vært fint å snakke med noen likestilte, dersom du finnes.

 

Postet av anonym: 972d02f4591ede5e762ddbfe33b71b46

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...