Gå til innhold

ANNONSE: Slik lurer inviterer du dama med på Deadpool-filmen i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må jeg bare finne barnevakt til mine tvillinger på 3 år så kan vi se filmen !

Noen tips til lure argumenter som kan brukes for å "lure" eh jeg mener overbevise besteforeldre for litt barenpass på en dag som dette?

Du veit ikke hvor lenge du har igjen og vil gjerne tilbringe litt kvaltitetstid med kona mens du enda har tid?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må jeg bare finne barnevakt til mine tvillinger på 3 år så kan vi se filmen !

Noen tips til lure argumenter som kan brukes for å "lure" eh jeg mener overbevise besteforeldre for litt barenpass på en dag som dette?

 

Litt avhengig av tid og slikt, kanskje vi i Story Labs kan stille som barnevakt? Vi brancher ut og tar alle mulige oppdrag. Om du stoler på sånne PR-folk og sånt da. Ellers kanskje du kan ha en "akutt" tur på "legevakten"? Og på veien dit ramle innom kinoen? Bør kunne rettferdiggjøre ca 2,5 timer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Forsøkte meg på denne, fikk til svar spørsmål om vi ikke heller kunne se noe spennende med litt mer fart i...

 

Hahaha!

Men da gikk du for #1 eller #2 kanskje? Kjør på med plan B da!

Jeg faila helt, viste fruen saken. Så det blir romantisk middag (det er morsdag og må vite). Så får Deadpool bli bromance senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...