Gå til innhold

Kickstarter - kva prosjekt støttar du?


Anbefalte innlegg

To nye prosjekt eg støtta for litt sidan:

 

Drifter

 

Romhandelsspel med rollespelelement. Om eg har forstått det rett, foregår handlinga på eit 2-dimensjonalt plan, og det heile har eit visst retropreg. I alle tilfelle ser det ut til å kunne bli eit artig spel. Dessverre var eg litt seint ute med dette, og Kickstarter-kampanja er no avslutta, so dei som er interesserte, men ikkje fekk støtta spelet, må nøye seg med å kjøpe det.

 

Prosjektside på Kickstarter

 

 

Two Guys SpaceVenture

 

Nok ein gong har vi eit sett med Sierra-veteranar som ønsker å lage eventyrspel igjen. Denne gongen er det skaparane av Space Quest-serien som ønsker å lage eit nytt, komisk romeventyr. Eg spelte ikkje akkurat denne serien sjølv, men eg ser dette som ein del av gjenopplivinga av Sierra, eller i alle fall den typen spelutvikling dei stod for, og då måtte dette støttast. I tillegg uttalte vel Al Lowe at Space Quest er favoritten hans mellom Sierra-klassikarane, og det er ei solid anbefaling slik eg ser det. Dette prosjektet ligg no litt bakpå med finansieringa, og treng hjelp. So, eventyrspelentusiastar, kom dykk over til Kickstarter, og doner.

 

Prosjektside på Kickstarter

Gamer.no-artikkel

Forumtråd

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dead State

 

Turn Based Zombie survival rpg

http://kck.st/KCIRHA

 

Du er leder for en gruppe med overlevende og må holde de mette, moralen oppe og basen trygg.

Slåss mot zombier og andre overlevende.

Har ventet en stund på denne som en stor fan av både zombier og turn based spill.

Ganske kort og konsis introduksjon av spillet på førstesiden.

Og bare $15 for spillet.

Endret av Looptop
Lenke til kommentar

Ground Branch

 

Skikkelig taktisk skytespill, som dessverre er en døende sjanger (BF3, MW3 etc. er arkadeskytere til sammenligning). Takedown, som ble nevnt på førstesiden, fikk støtten de trengte. Nå trenger Ground Branch litt hjelp.

 

http://www.kickstart...branch?ref=live

 

"There are a lot of people that loved Red Storm Entertainment’s original Rainbow Six, Rogue Spear and Ghost Recon but the latest incarnations of those titles just aren’t what they want. To me, Ground Branch is for those people." -John Sonedecker, Founder BlackFoot Studios, LLC and former original member of Red Storm Entertainment.
Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Synes kickstarter er en flott "trend" selv om det kan bli litt vel mange som kjører på samme tid.

Håper de ikke brenner ut hele kickstarter bølgen.

Så godt å få noe annet enn alle "triple A" spillene som pøses ut i butikkhyllene. Bevares de kan være gode de og, men virkelig flott med noe annet.

 

De prosjektene jeg har støttet er:

Double Fine Adventure (over)

Wasteland 2 (over)

Leisure Suit Larry reloaded (over)

Grim dawn (over)

Project Fedora\Tex Murphy (fortsatt igang)

 

Vurderer Dead State

 

Skal bli virkelig spennende å se hvordan spillene faktisk blir når de kommer neste år.

Endret av Santar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nytt prosjekt (på ein måte) som eg har støtta:

 

Star Command PC

 

Star Command for Android og iOS har allereie hatt ei svært vellukka kampanje før, men denne gjekk dessverre under radaren. No har dei ei ny kampanje for PC-versjonen, og då kasta eg meg på moglegheita til å støtte prosjektet. For dei som ikkje har fått det med seg allereie, er dette eit spel der ein får utvikle og styre eit romskip som skal utforske merkelege nye verder (tungt Start Trek-inspirert, dette her), med herleg isometrisk retro-presentasjon.

 

Prosjektside på Kickstarter

Prosjektside for Android/iOS-versjonen på Kickstarter

 

 

Når det gjeld Giana Sisters, ser det bra ut, men eg er usikker. Dette er den samme gjengen som lagde "Gothic 4". Klarar eg å tilgi dei det?

 

Kay

Lenke til kommentar

Når det gjeld Giana Sisters, ser det bra ut, men eg er usikker. Dette er den samme gjengen som lagde "Gothic 4". Klarar eg å tilgi dei det?

 

De har også lagd Desperados og Robin Hood: The Legend Of Sherwood, så jeg satser på at det var utgivers feil at Gothic 4 ble som det ble.

 

Siden Minecraft og Terraria er så populært for tiden, så kan det hende noen vil støtte Crea, som er inne i sin siste dager på kickstarter. Prosjektet er allerede finansiert.

 

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Hiver meg på denne tråden jeg.

 

Defense Grid 2

 

Etterfølgeren til et av de beste towerdefense spillene noensinne trenger drahjelp. Her kan du få Defense Grid 1 og alle addons for en liten Pledge. I tillegg får du en ny tilleggspakke til DG1 som skal dekke historien mellom DG1 og DG2.

 

Les mer på :

 

http://www.kickstart.../defense-grid-2

 

 

I want more defense grid! :)

Lenke til kommentar

Då har eg støtta nok eit prosjekt:

 

Shadowrun Online

 

Normalt er eg ikkje so interessert i MMOar, men eg gjer eit unntak for dette. Shadowrun er, som dei fleste her kanskje veit, eit spelrammeverk satt i ei verd der cyberpunk møter high fantasy (eller "Blade Runner møter Tolkien"). Ein har ting som alvemotorsykkelgjengar og troll som utkastarar på nattklubbane. Om eg har forstått det rett, starta det som eit penn-og-papir-rollespel, og er fortsatt i live i den forma. I tillegg har der komt fleire videospel, der det mest kjente truleg er klassiske Shadowrun for SNES. Der har allereie vore ei svært vellukka kampanje for eit einspelar-rollespel for PC, Shadowrun Returns. Sidan eg som sagt normalt ikkje bryr meg so mykje om MMOar, skulle ein tru dette var nok for meg, men Shadowrun Online verkar interessant nok i seg sjølv til at eg vil støtte det. For det første, synest eg Shadowrun-settingen verkar veldig interessant. For det andre likar eg tanken om å ta eit penn-og-papir-rollespel, og flytte det til nettet. For det tredje, ser det verkeleg ut som om dette spelet blir annleis enn andre MMOar. Kampsystemet verkar veldig taktisk, og eg likar idèen om at forskjellige klasser vil oppfatte spelverda på forskjellige måtar (og få forskjellig informasjon om kva som er rundt dei).

 

Denne kampanja er no i sluttspurten, og er dessverre fortsatt eit godt stykke unna målet. Men det er enno ikkje håplaust, og vi har sett kampanjer aksellere mot målstreken før. Dersom du er interessert i Shadowrun-settingen, rollespel eller MMO-ar generelt, anbefalar eg deg å ta ein titt på dette prosjektet.

 

Prosjektside på Kickstarter

 

Kay

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde støttet mange flere prosjekter enn det jeg faktisk har. Har støttet dise:

Cult: Awakening of the Old Ones - Lovende rollespill som ser ut til å være inspirert av Dwarf Fortress.

Double Fine Adventure - Trenger neppe si noe om dette prosjektet.

Guns of Icarus Online - Hadde det første spillet på steam, og syntes det hørtes spennende ut.

 

Støtter også en dokumentar om e-sport som enda ikke har funnet en tittel.

 

Støtter mye annet også, men de har ikke noe med spill å gjøre.

Lenke til kommentar

For de som er gamle nok til å huske Giana Sisters, så bør denne ligge hjertet nært.

 

http://www.kickstart...a/project-giana

 

Husker det fra Commodore 64! Fantastisk musikk på den videoen.

 

Vil bare legge til at, når et prosjekt virkelig blir populært, er KickStarter et fantastisk redskap for å finansiere hva som helst. Bare se her:

 

$8,596,475 pledged of $950,000 goal (904%)!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.kickstart...onsole?ref=card

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Nok eit prosjekt:

 

Wings: Director's Cut

 

Er der nokon fleire enn meg som hugsar Cinemaware? Den fantastiske Amiga-utviklaren som ga oss spel som t.d. Defender of the Crown, It came from the Desert og King of Chicago? Vel, dei vart gjenoppliva for ein del år sidan, og i tillegg til å gi ut dei originale spela sine gratis (som diskettfiler), har dei laga eit par kompetente nyversjonar av eit par av klassikarane. Det neste prosjektet deira er no ein HD-remake av eit fantastisk spel som heiter Wings. Wings plasserar spelaren i rolla som ein pilot under første verdskrig. Men dette er meir enn ein vanleg flysimulator. Til dømes vil forskjellige oppdragstypar gi deg forskjellige flyopplevingar. Bombeoppdrag, bakkesveip, og luftkamp fungerar på heilt forskjellige måtar. Men kanskje det viktigaste som i si tid gjorde Wings til ei spesiell oppleving, var stemninga. Mellom oppdraga får ein følge livet til flygaren sin gjennom journalen han fører, der han fortel om livet på flybasen og det som skjer ellers i verda.

 

Som sagt, Cinemaware eksisterar fortsatt, og dei eig rettigheitene til nokre verkelege perler. Dersom dei har suksess, kven veit, kanskje vi på sikt til og med kunne ha fått nokre oppfølgjarar?

 

Prosjektside på Kickstarter

Cinemaware si heimeside

 

01745885715b29cadfb3714e757e7a20_large.jpg?1345021101

 

Kay

Endret av KayAU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...