Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte sånne grønne poeng, fikk jeg mye ut av. Anti Niemi var vel egentlig det eneste. Bare tull... Prøver å få fatt i Zucca, men det er jo faen gi meg 12-15 000 poeng for han på auksjonene. 

 

Forøvrig, artig historie fra i dag. Spiller mot en kar ifra Finland på HUT. Han er skit ræv på dropp, og pasninger, men kjører offence så det ljomer. Prøver å få en utvisning så jeg kan dumpe fra egen sone og lage litt tjuvkontra. Får en avventende for slashing, men omtrent samtidig glitcher kampen, og han går i offside. Vel tilbake på droppen står vi, jeg sier på gamechatten at han må sette inn igjen keeperen sin, flere ganger. Utvisninga jeg jobba for å få var plutselig borte, men selv om jeg vant droppen stod det avventende. Men han kjører på med seks mann. Så da tar jeg den rett i åpen kasse fra egen blå med Ristolainen. Etter matchen får jeg en lang tirade om hvordan jeg har hacka xboxen hans, og at det var derfor han tapte. 1-9... 

 

Forøver 0-3 målet som kom etter denne glitchen.

Endret av Svartedauden
Lenke til kommentar

Kjøpte sånne grønne poeng, fikk jeg mye ut av. Anti Niemi var vel egentlig det eneste. Bare tull... Prøver å få fatt i Zucca, men det er jo faen gi meg 12-15 000 poeng for han på auksjonene.

 

Forøvrig, artig historie fra i dag. Spiller mot en kar ifra Finland på HUT. Han er skit ræv på dropp, og pasninger, men kjører offence så det ljomer. Prøver å få en utvisning så jeg kan dumpe fra egen sone og lage litt tjuvkontra. Får en avventende for slashing, men omtrent samtidig glitcher kampen, og han går i offside. Vel tilbake på droppen står vi, jeg sier på gamechatten at han må sette inn igjen keeperen sin, flere ganger. Utvisninga jeg jobba for å få var plutselig borte, men selv om jeg vant droppen stod det avventende. Men han kjører på med seks mann. Så da tar jeg den rett i åpen kasse fra egen blå med Ristolainen. Etter matchen får jeg en lang tirade om hvordan jeg har hacka xboxen hans, og at det var derfor han tapte. 1-9...

 

Forøver 0-3 målet som kom etter denne glitchen.

.

 

Haha, syk glitch ? Ja, fått noen meldinger selv

Lenke til kommentar

Rykket opp til 3.div i EASHL i går, nå begynner det å bli vrient ;)

Blir fryktelig fort straffet i undertall, så må la være å grisetakle folk inn i vantet når de har gitt fra seg pucken ;)

Såpass ja :p jeg har nesten ikke spillt noe eashl. Men vil tro at de som spiller så høyt oppe er veldig gode ?
Lenke til kommentar

 

Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå.

Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall.

Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall ;)

aha, har veldig lyst til å prøve det mer, men er vanskelig til å få tid når alle andre kan

Rykket ned igjen. Sykt uflaks + bedre motspillere.

Prestige 1, level 5 nå. Så hallen er semi-pro ;)

Lenke til kommentar

 

 

Ikke avskrekkende gode, men nivået er jo relativt høyt nå.

Tapte 3-2 begge kamper, og de avgjørende målene kom i undertall.

Snart prestige 1 på klubben nå, så da blir det enda en ny hall ;)

aha, har veldig lyst til å prøve det mer, men er vanskelig til å få tid når alle andre kan

Rykket ned igjen. Sykt uflaks + bedre motspillere.

Prestige 1, level 5 nå. Så hallen er semi-pro ;)

 

 

 

så synd, men bra dere har klart å låse opp så mye da :) 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...