Gå til innhold

Hakking på ps4 og xbox one


mango123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller en tv som står i 24Hz filmmodus, og ikke får en liten hikke hver gang den skap kompensere for den fps-en spillene leverer.
Med andre ord, vi trenger å vite en hel del mer.
Hvilke spilltitler.
Type lagg, (nettlagg eller fps-drop)
Type forbindelse til nettet (hvis vi snakker nettlagg)
Type tv og tilkoblinger hvis vi snakker at tv-hakker og er unøyaktig.

Lenke til kommentar

Og så har vi den klassiske ja. Lag som over nettverk eller fps-drop i gameplay? :p Eller kanskje lugging over hele fjøla ?

 

Ikke lett dette her.

Det er på offline spill, som gta, just cause osv. Hvis jeg beveger personen på et av de spillene, så henger bildet etter. Og jeg har en 100hz tv så det er ikke det

Lenke til kommentar

Du kan jo starte med å fortelle hvilke spill det er snakk om, for det varierer fra spill til spill og fra platform til platform. Men at du opplever hakking i noen spill må du nok fint tåle, da det ikke er så uvanlig. Andre er selvsagt verre enn andre på det feltet.

Det er ikke valig at når man spiller et spill alt på skjermen hakker og henger etter når du beveger på analogstikkene

Lenke til kommentar

Spillet Just Cause 3 er en histore for seg selv.
Det spillet er "ødelagt" av dårlig framerates. Det er til og med kommet oppgraderinger for å fikse på hakkingen, men noen melder fra at det faktisk ble verre.

 

 

 

Og så har vi den klassiske ja. Lag som over nettverk eller fps-drop i gameplay? :p Eller kanskje lugging over hele fjøla ?

 

Ikke lett dette her.

Det er på offline spill, som gta, just cause osv. Hvis jeg beveger personen på et av de spillene, så henger bildet etter. Og jeg har en 100hz tv så det er ikke det

 

Nytter ikke å har 100Hz tv, hvis innstillingen i menyen er låst til 24Hz for eksempel.
Men som jeg skrev Just Cause 3 er plaget med elendig frames per second.
GTA V bør derimot ikke lide under det problemet.

Lenke til kommentar

Har du en egen spill innstilling du kan bruke på Tven? Tven vil da skru av bildeforbedring og annet som vil føre til høyere input lag. Enkelte Tver har mere input lag enn andre, så ikke alle er like egnet til spilling.

Er vel heller ikke helt uvanlig at noen spill på konsoll dypper under 30fps å da vil det oppleves som hakking.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Spillet Just Cause 3 er en histore for seg selv.

Det spillet er "ødelagt" av dårlig framerates. Det er til og med kommet oppgraderinger for å fikse på hakkingen, men noen melder fra at det faktisk ble verre.

Har spilt JC3 i flere titalls timer på PS4 uten å få en eneste framerate drop av betydning. Det er kanskje et kvart sekund en gang i timen hvis det er enorme ødeleggelser på en gang, men det er alt. Ikke akkurat game breaking. Men aner ikke hvordan det er på XBone eller PC, men PS4-versjonen skal nok fungere helt fint. Spillet det for øvrig online.

 

For øvrig er en helt vanlig måte å finne feil på å eliminere potensiale feil en etter en. Hvis du har mange ting koblet til en PC som ikke starter, prøv å fjern dem en etter en helt til feilen er funnet. Da vet du hva som skaper trøbbe. Det samme gjelder konsoller. Hvis PS4en bare hakker kan det være at det er noe feil med PS4en, noe feil med spillet eller noe feil med TVen. Hvis du har samme problem i flere spill på både PS4 og XBone tviler jeg sterkt på at det er konsollene og/eller spillene det er noe feil med. Hvis du har muligheten til det bør du prøve en annen TV. 

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

 

Spillet Just Cause 3 er en histore for seg selv.

Det spillet er "ødelagt" av dårlig framerates. Det er til og med kommet oppgraderinger for å fikse på hakkingen, men noen melder fra at det faktisk ble verre.

Har spilt JC3 i flere titalls timer på PS4 uten å få en eneste framerate drop av betydning. Det er kanskje et kvart sekund en gang i timen hvis det er enorme ødeleggelser på en gang, men det er alt. Ikke akkurat game breaking. Men aner ikke hvordan det er på XBone eller PC, men PS4-versjonen skal nok fungere helt fint. Spillet det for øvrig online.

 

For øvrig er en helt vanlig måte å finne feil på å eliminere potensiale feil en etter en. Hvis du har mange ting koblet til en PC som ikke starter, prøv å fjern dem en etter en helt til feilen er funnet. Da vet du hva som skaper trøbbe. Det samme gjelder konsoller. Hvis PS4en bare hakker kan det være at det er noe feil med PS4en, noe feil med spillet eller noe feil med TVen. Hvis du har samme problem i flere spill på både PS4 og XBone tviler jeg sterkt på at det er konsollene og/eller spillene det er noe feil med. Hvis du har muligheten til det bør du prøve en annen TV. 

 

 

Spillet Just Cause 3 er en histore for seg selv.

Det spillet er "ødelagt" av dårlig framerates. Det er til og med kommet oppgraderinger for å fikse på hakkingen, men noen melder fra at det faktisk ble verre.

 

 

 

Og så har vi den klassiske ja. Lag som over nettverk eller fps-drop i gameplay? :p Eller kanskje lugging over hele fjøla ?

 

Ikke lett dette her.

Det er på offline spill, som gta, just cause osv. Hvis jeg beveger personen på et av de spillene, så henger bildet etter. Og jeg har en 100hz tv så det er ikke det

 

Nytter ikke å har 100Hz tv, hvis innstillingen i menyen er låst til 24Hz for eksempel.

Men som jeg skrev Just Cause 3 er plaget med elendig frames per second.

GTA V bør derimot ikke lide under det problemet.

Men kan jeg gjøre noe med ps4 og xbox one'en?

Lenke til kommentar

Jeg har en ps4 og en xbox one, og et problem som jeg legger merke til når jeg spiller, det er at spillene jeg spiller hakker eller "lægger" veldig mye. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan fjerne dette?

 

Hvilke TV har du? På dem aller fleste nye TV'r så må du aktivere spillmodus for å minske inputlag. Er nok endel bildebehandling som er på som gjør at når du gjør noe med kontrolleren så tar det litt tid før det skjer på TV. 

Lenke til kommentar

 

Nevnte ikke bare just cause 3, også gta 5

 

 

Om det føles uresponsivt i GTA5 så kan det som nevnt være at du må sette TV i spillmodus. Igjen, hvilke TV har du? Så kanskje jeg kan finne ut hvor du skal gå i menyene for å aktivere dette om du ikke prøver å finne ut av det selv. Ved å fks se i bruksanvisningen til TV. 

Lenke til kommentar

 

 

Nevnte ikke bare just cause 3, også gta 5

 

 

Om det føles uresponsivt i GTA5 så kan det som nevnt være at du må sette TV i spillmodus. Igjen, hvilke TV har du? Så kanskje jeg kan finne ut hvor du skal gå i menyene for å aktivere dette om du ikke prøver å finne ut av det selv. Ved å fks se i bruksanvisningen ti

Tven jeg har har ikke spillmodus. Men det er en veldig bra tv. En samsung 55 tommer. Koster 15k. Så burde ikke være noen problemer med den

Lenke til kommentar

Schreiber er ikke i stand til å se dårlig framerate. Så han burde ingen høre på når det kommer til diskusjon om dette. Spillet er fortsatt dessverre et stort rot på PS4.

 

Men det er ikke som på den videoen, det hakker konstant. Når jeg begynner å bevege meg, hakker det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...