Gå til innhold

Disney Infinity, hva er det for noe?


ProphetSe7en

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les her:

https://infinity.disney.com/no

 

Naboen har det til sønnen sin på 5 år. Han morer seg ihvertfall med det og det er forholdsvis enkle spill som går ut på å samle mynter, slåss mot bosser osv.. (jeg ser at det er 7-årsgrense på dette, men jeg synes ikke det er særlig voldelig. Mer tegnefilmvold egentlig.)

 

Du må kjøpe en grunnpakke med holder og figurer som du setter i holderen. For hver figur får du minispill som har denne figuren som hovedrolleinnehaver, for eksempel Star Wars eller Spiderman eller noe helt annet fra Disney-universet / Pixar osv.

 

Jeg vurderer å kjøpe dette til min 5-åring etterhvert.

 

Et raskt youtubesøk gir deg masse gameplayvideoer som gjør at du kan danne deg et inntrykk selv.

Endret av H.A.M.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hovedproblemet er vel at du skal samle på dyre plastfigurer. Vet at det er mange foreldre som virkelig misliker å kjøpe slike ting til barna sine, siden barn ikke alltid skjønner at det å gi masse penger til amerikanske aksjonærer ikke er den beste måten for foreldrene å bruke lønna si på.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar

Du tenker på Skylanders og amiiboene til Nintendo. :) I Disney Infinity har du playsets, dvs små kampanjer som varer fem, seks timer om du bare pløyer gjennom historien, men du får med alt du trenger i startpakken. Kjøper du et annet playset får du figurene du trenger der. Du trenger dermed ikke å kjøpe noe som helst annet enn startpakken. Enda bedre er det at i Infinity 3.0 kan du laste ned spillet digitalt og bruke portalen og figurene du har fra før.

 

Videre er hovedfokuset for de fleste toy box editoren, der du lager egne brett i alt mulig av sjangre. Her kan du bruke hvilken som helst figur (stort sett, skjønt noen få unntak finnes jo). Dette gjelder også figurer fra Infinity 1.0 og 2.0. Du trenger med andre ord slettes ikke å kjøpe noe som helst annet enn startpakken.

 

Edit: For den saks skyld kan du laste ned Infinity 1.0 og 2.0 gratis til PC, og bruke digitale figurer du får gratis i spillet. Vet 3.0 er ute til iOS, så er nok mye av det samme der. Men vil anbefale at du faktisk setter deg inn i hva det er du kommenterer neste gang. Er jo litt rart å uttale seg om ting man helt tydelig ikke har peiling på. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...