Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Klage på skriftlig eksamen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh, jeg føler meg ikke klar til å få resultatet. Må vel sjekke iSkole om de endrer der iløpet av dagen...

9013425[/snapback]

 

Hadde du strøket? Det hadde jeg, så fikk et tullet "kompetansebevis" hjem, vits å sende det når jeg venter på svar på en klage. Men er det noen som vet om hva man skal gjjøre imorgen da? ringe skolen? får man hentet evnt vitnemål samme dag?

Lenke til kommentar
Jøss, så bra da!

 

Hvordan fant du det ut? Jeg hadde faktisk glemt av det, og det er forsent å dra ned på skolen siden den stengte kl. 12. Jeg sjekket iSkole, og samme karakter som jeg opprinnelig fikk står fremdeles der, så vet ikke om det har skjedd noe eller ikke.

9016196[/snapback]

 

 

Vell skolen min ringte meg opp faktisk! :D så etter jeg hadde snakket med dem, dro jeg opp til skolen å hente VITNEMÅL, ikke sånn kompetans shit brev! :p Så dro jeg ned til høgskolen, å leverte kopi av vitnemål!

 

Var så utrolig lykkelig, livet mitt stanser ikke! :D

Lenke til kommentar
Jøss, så bra da!

 

Hvordan fant du det ut? Jeg hadde faktisk glemt av det, og det er forsent å dra ned på skolen siden den stengte kl. 12. Jeg sjekket iSkole, og samme karakter som jeg opprinnelig fikk står fremdeles der, så vet ikke om det har skjedd noe eller ikke.

9016196[/snapback]

 

 

Vell skolen min ringte meg opp faktisk! :D så etter jeg hadde snakket med dem, dro jeg opp til skolen å hente VITNEMÅL, ikke sånn kompetans shit brev! :p Så dro jeg ned til høgskolen, å leverte kopi av vitnemål!

 

Var så utrolig lykkelig, livet mitt stanser ikke! :D

9016802[/snapback]

Grattis hva strøk du i?

Lenke til kommentar
Jøss, så bra da!

 

Hvordan fant du det ut? Jeg hadde faktisk glemt av det, og det er forsent å dra ned på skolen siden den stengte kl. 12. Jeg sjekket iSkole, og samme karakter som jeg opprinnelig fikk står fremdeles der, så vet ikke om det har skjedd noe eller ikke.

9016196[/snapback]

 

 

Vell skolen min ringte meg opp faktisk! :D så etter jeg hadde snakket med dem, dro jeg opp til skolen å hente VITNEMÅL, ikke sånn kompetans shit brev! :p Så dro jeg ned til høgskolen, å leverte kopi av vitnemål!

 

Var så utrolig lykkelig, livet mitt stanser ikke! :D

9016802[/snapback]

Grattis hva strøk du i?

9017863[/snapback]

 

 

Systemutvikling, et datafag, har 5 i standpunkt, så jeg var helt totalt "blown over" da jeg fikk karakteren 1! Men vet jeg kunne gjort det bedre på eksamen, men hadde litt mange tanker i hode da, men uansett, fortjente i hvertfall 3'eren som jeg fikk etter at klagen var behandlet.. :)

Lenke til kommentar
Jøss, så bra da!

 

Hvordan fant du det ut? Jeg hadde faktisk glemt av det, og det er forsent å dra ned på skolen siden den stengte kl. 12. Jeg sjekket iSkole, og samme karakter som jeg opprinnelig fikk står fremdeles der, så vet ikke om det har skjedd noe eller ikke.

9016196[/snapback]

 

 

Vell skolen min ringte meg opp faktisk! :D så etter jeg hadde snakket med dem, dro jeg opp til skolen å hente VITNEMÅL, ikke sånn kompetans shit brev! :p Så dro jeg ned til høgskolen, å leverte kopi av vitnemål!

 

Var så utrolig lykkelig, livet mitt stanser ikke! :D

9016802[/snapback]

Grattis hva strøk du i?

9017863[/snapback]

 

 

Systemutvikling, et datafag, har 5 i standpunkt, så jeg var helt totalt "blown over" da jeg fikk karakteren 1! Men vet jeg kunne gjort det bedre på eksamen, men hadde litt mange tanker i hode da, men uansett, fortjente i hvertfall 3'eren som jeg fikk etter at klagen var behandlet.. :)

9017881[/snapback]

 

Ok, håpet det var nynorsk :p Skolen min sa jeg kunne ringe tilbake på mandag. Takk for infoen og lykke til videre.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hmm.. jeg har klaget på både hovedmål og sidemål. Er spent på å se om karakterene blir endret.

 

Får man nytt vitnemål tilsendt i posten med de nye karakterene eller hvordan funker det? Jeg er i utlandet atm og kommer ikke hjem før 11/7. Har dog avtalt med naboen om at de skal sjekke posten og evt sende kopi om vi får nytt vitnemål i posten..

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Hei alle sammen.

Jeg lurte på noen en ting.

1.

Jeg har stryket i rettslære og norsk og har gjerne lyst til å klage, men jeg vet ikke hvordan. jeg har lest at jeg ikke trenger en begrunnelse, vil da dette si at jeg bare levere eksamensoppgaven til skolen og deretter får et klageskjema?

http://www.vilbli.no/4daction/WA_Artikkel/...amp;TP=19-06-09

 

 

takk på forhånd

Hilsen en frustrert elev...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...