Gå til innhold

Nytt skjermkort og det funker ikke.. [MSI R9 380 Gaming GDDR5]


Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg prøvd den siste timen og få start i skjermkortet mitt, det nekter og starte sånn at viftene vil gå rundt, begynner snart og få noen tårer ettersom jeg fikk dette skjermkortet med en ventetid på 1 måned, er drittlei av problemer.. Er sliten av alt som har med fiksing og gjøre.

 

Fikk skjermkortet for mindre enn en uke siden og det kommer en advarsel når jeg tar ut den hvite utgangen / inngangen bakpå pcen, advarselen sier "No video input" på skjermen.

 

PCen funker men skjermkortet / viftene funker ikke..

 

 

Skjermkort / Pc bilde:

CN6O6dFUEAA4LhK.jpg

 

PC'en er selv bygd og skjermkortet som står i er MSI R9 380 Gaming GDDR5..

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lukter død PSU

 

Prøv dette

http://seasonicusa.com/RMABeta/JumpStart/JS.pdf

 

PS: Hvordan klarer folk ta bilder av maskinen sin opp ned? ;P

Har ikke sånne ledninger, og bildet er tatt siden lengs..

 

 

Har hovedkortet ditt noen LED? Enten grønne eller rød som lyser når du trykker på på-knappen? Eller er det helt mørkt?

 

Prøvd å koble ut skjermkortet, bruke intern grafikkløsning på CPU (hvis du har) og se om maskinen skrur seg på da?

Har ikke noe LED, fikk det for mindre enn en uke siden.

Lenke til kommentar

Goglet det før du svarte og fant ut av det var Power Supply Unit, sjekket bak på pcen og ser den blåser.

 

Ser at det også står 240V / 60 Hertz på den å.

 

Jeg hadde dette skjerkortet før:

 

7750.jpg - Dette er ASUS AMD Radeon 7700 HD

 

Det jeg har nå er:

 

msi-r9-380-gaming-4g-box.jpg - Dette er MSI AMD R9 380 Gaming

 

Vet ikke store forskjellen.. Vet bare at det nye som ikke funker er mye mer kraftigere og taklet World of Tanks på full grafikk med 50-60 fps stabil i garasjen og 30-40 fps i kamp. - No lagg at all..

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

 

Har du prøvd å koble det til gamle kortet igjen? 

Kunne prøvd det, men det prøver jeg heller til slutt hvis jeg ikke får noe til, nye skjermkortet skal ikke være noe tull med, skjønner **** hva som er galt.

 

 

Du skrev i førstepost at ingenting fungerer, får du ikke skrudd på PC'en i det hele tatt?

 

Hvis ikke du gjør det, er det vel ikke så mye å vente med, for da er det nok noe galt. Og da mest sannsynlig har din strømforsyning (PSU) tatt kvelden. 

Lenke til kommentar

 

 

Har du prøvd å koble det til gamle kortet igjen? 

Kunne prøvd det, men det prøver jeg heller til slutt hvis jeg ikke får noe til, nye skjermkortet skal ikke være noe tull med, skjønner **** hva som er galt.

 

 

Du skrev i førstepost at ingenting fungerer, får du ikke skrudd på PC'en i det hele tatt?

 

Hvis ikke du gjør det, er det vel ikke så mye å vente med, for da er det nok noe galt. Og da mest sannsynlig har din strømforsyning (PSU) tatt kvelden. 

 

Pcen funker den..

 

Eneste som ikke funker er Skjermkortet..

 

edit:

Redigerer første post -_

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...