Gå til innhold

Dealextreme verdens billigste nettbutikk! GRATIS FRAKT!


Er du fornøyd med dealextreme ?  

1 683 stemmer

  1. 1. Hvor fornøyd er du med DX ?

    • Alt bortsett fra fornøyd
      122
    • Relativt bra nettbutikk
      173
    • Både ups and downs
      386
    • Meget fornøyd med DX!
      696
    • Jeg elsker DX mer enn jeg elsker mor og far !
      322


Anbefalte innlegg

For å måle mAh, så har dette med tid å gjøre.

 

La oss si at du vil teste et 1000 mA (1A) nødladebatteri.

 

Da trenger du en R=U/I= 5v / 1 A = 5 ohm motstand. En lyspære, eks 12v, 30 W kan gjøre nytten.

 

Du kobler da lyspæren til batteri og tar tiden hvor lang tid det tar før spenning detter under 5v. 10 timer vil si 10 timer * 1 A = 10 Ah = 10000 mAh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Dear Thomas,

Thanks for ordering from DX.com. 

We’re writing to inform you that the package 12345678 from your order 13378008135 has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services. 

We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is sent to you as soon as possible. 

Here is the new package tracking number  73581837. 

We will follow the package and strive to make sure the items reach you smoothly and safely. 

Your understanding and patience are highly appreciated. 

Should you have any questions please feel free to contact us via Live chat or Customer Service Ticket. 

Your sincerely, 

DX.com

 

bleh :(

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Dear Thomas,

Thanks for ordering from DX.com. 

 

We’re writing to inform you that the package 12345678 from your order 13378008135 has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services. 

 

We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is sent to you as soon as possible. 

 

Here is the new package tracking number  73581837. 

 

We will follow the package and strive to make sure the items reach you smoothly and safely. 

 

Your understanding and patience are highly appreciated. 

 

Should you have any questions please feel free to contact us via Live chat or Customer Service Ticket. 

 

Your sincerely, 

 

DX.com

 

bleh :(

Batterier eller ting som inneholder batterier? :p

 

Fikk samme når jeg bestilte ei sykkel/hodelykt for en kollega.. Tok vel 2-3 uker fra dem sendte på nytt, til at den var ankommet :)

Da ble den nok sendt fra EU varehuset istedet.

Var ihvertfall merket med Post Nederland, og sporingsnr sluttet også på NL

Lenke til kommentar

Kanskje det er derfor jeg ikke har mottatt de oppladbare batteriene. :hmm:

Det skal du ikke se bort ifra.

Jeg lagde en post her på forumet for å finne alternative stedet å kjøpe batterier.

Fikk da til svar at det fremdeles skulle gå å bestille fra DX, men at man da måtte regne med rundt 3 mnd levering.

 

Er noe med at dem ikke får sende batterier med flypost.. Så det må gå via båt.

 

Men en mulighet er jo å bestille for over 30 dollar og heller ta det fra EU sida til DX.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke ebay om det bare et batterier du skal ha?

Joda, men litt lettere å bestille fra en butikk :)

Eller finnes det en sorteringsfunksjon som kan sortere etter hvilken land selgeren sender fra?

Har ikke lagt merke til noe sånt, men har ikke akkurat leita så mye heller :p

Lenke til kommentar

 

Hvorfor ikke ebay om det bare et batterier du skal ha?

Joda, men litt lettere å bestille fra en butikk :)

Eller finnes det en sorteringsfunksjon som kan sortere etter hvilken land selgeren sender fra?

Har ikke lagt merke til noe sånt, men har ikke akkurat leita så mye heller :p

 

 

På ebay er det mange butikker og de er plassert over hele kloden Det står hvor selgeren holder til, som oftes både land og by.

 

Ble litt overrasket over at folk fortsatt handler på DX. Trudde den "hypen" var over for flere år siden  :huh:

Spesielt når man har så mange andre valg. Selv holder jeg meg til ebay og banggood. Venter aldri på pakker i flere måneder. Hong Kong pakker er i postkassa etter 6-14 dager. Pakker fra Kina tar som regel 10-21 dager.

 

LiPo forsendelser ble slått ned på i fjor sommer. 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk endelig mitt xiamomi 16AH batteri i dag fra EUD DX (nederland). Tok sin tid gitt, bestilte vel i februar.

Pakken har vært åpnet og sto ett klistremerke på om at innholdet ikke var godkjent i EU eller noe slikt.

 

Men har ikke hørt nå, og batteriet fikk jeg.

Det var forøvrig og legit, og ser ut til å virke bra.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...