Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pesimister noen av dere er.

 

Jaja, fint noen andre klarer å ha det gøy og leve livet, mens musa di tørker ut dag for dag.

 

Hei R3pulsive, jeg syns det var bra gjort av deg jeg og syns det var morro å lese :)

 

En ting som gjorde det spesielt at om en uke fra nå så reiser jeg til Rhodos selv!

Det at de jentene der ser på oss nordiske som guder hjelper jo veldig på selvtilliten min siden jeg er ikke av de mest gærne :D

 

Men uansett jeg trenger tips, gjerne av dere alle egentlig, for jeg reiser med familien men vil gjerne bli kjent med en vennegjeng som jeg kan ha det morro med og "forholde" meg til slik at jeg ikke blir ensom på ferie. Var en gang i Sharm el sheik med familien og det ble ikke noe, kanskje fordi jeg ikke tok så mye initiativ men det er vanskelig når man er helt på egenhånd.. Føler seg litt som en looser som er konstant loner..

 

Så er greia bare å gå på en attraktiv bar så ordner besetningen for deg? Vet en gang jeg var i Tyrkia i 2012 men da hadde jeg kjæreste men de var ett annet sted, så gikk jeg på bar alene og satt alene og bare bestilte drinker for å bli full, og besetningen var hyggelig de anbefalte drinker men de ordnet også selskap med andre de visste var fra norge, det var sykt kos!

 

Men ett øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme var når hu ene dama bare:

"I really recommend you this drink *peker* its called Wet Pussy!"

så svarte jeg:

"The only wet pussy I will be getting, is from my girlfriend in a hotel room later tonight" åååå læææææ!! :D alle sammen bare lo høyt åss :D

 

Men uansett tar gjerne all slags tips ;)

Lenke til kommentar

Men uansett tar gjerne all slags tips ;)

 

Åpne munnen. La ord komme ut av den. Det er ofte mange som reiser i små grupper/alene/med familie til slike turiststeder som Rhodos, og du må huske at omtrent samtlige andre som er der er der for å ha det gøy og være sosiale. Noe enklere sted å komme i kontakt med folk finner du nesten ikke. Det er jo som regel bare å ta seg en øl og spørre "Hi, where are you from?" og så er du i gang med samtalen.

 

Min erfaring i Hellas er dog at de lokale jentene ikke ser ut i måneskinn, og de få som faktisk gjør det har en horde av lokale beilere som vil prøve å skvise deg ut så fort de ser turister prøve seg på de lokale delikatessene.

 

Nettop ferdig med fire uker ferie, og med unntak av tidenes lengste date, uten å få snøret i bånn, har det vært fatalt dårlig på sjekkefronten.

Endret av Feh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

pesimister noen av dere er.

 

Jaja, fint noen andre klarer å ha det gøy og leve livet, mens musa di tørker ut dag for dag.

 

Hei R3pulsive, jeg syns det var bra gjort av deg jeg og syns det var morro å lese :)

 

En ting som gjorde det spesielt at om en uke fra nå så reiser jeg til Rhodos selv!

Det at de jentene der ser på oss nordiske som guder hjelper jo veldig på selvtilliten min siden jeg er ikke av de mest gærne :D

 

Men uansett jeg trenger tips, gjerne av dere alle egentlig, for jeg reiser med familien men vil gjerne bli kjent med en vennegjeng som jeg kan ha det morro med og "forholde" meg til slik at jeg ikke blir ensom på ferie. Var en gang i Sharm el sheik med familien og det ble ikke noe, kanskje fordi jeg ikke tok så mye initiativ men det er vanskelig når man er helt på egenhånd.. Føler seg litt som en looser som er konstant loner..

 

Så er greia bare å gå på en attraktiv bar så ordner besetningen for deg? Vet en gang jeg var i Tyrkia i 2012 men da hadde jeg kjæreste men de var ett annet sted, så gikk jeg på bar alene og satt alene og bare bestilte drinker for å bli full, og besetningen var hyggelig de anbefalte drinker men de ordnet også selskap med andre de visste var fra norge, det var sykt kos!

 

Men ett øyeblikk jeg aldri kommer til å glemme var når hu ene dama bare:

"I really recommend you this drink *peker* its called Wet Pussy!"

så svarte jeg:

"The only wet pussy I will be getting, is from my girlfriend in a hotel room later tonight" åååå læææææ!! :D alle sammen bare lo høyt åss :D

 

Men uansett tar gjerne all slags tips ;)

 

Sweeet!

 

Okei, bor du i Rhodos by så er det griselett! Vil gjette på at minst 60-70% av de som er der er fra Norge, Sverige, Danmark. Veit akkuratt hvordan det er, ikke mye kult å ture rundt alene og prøve å sjekke opp jenter.

 

Så den ene kvelden hvor jeg måtte dra ut alene gikk det som følger. Kjøpte meg litt sprit og redbull, satte meg på stranden, gikk på youtube hvor jeg da så på ting som motiverer meg (mainly Zyzz) mens jeg sitter der tenker jeg, du skal bli så selvsikker som han, du kan klare hva du vil o.l tanker. Drakk opp 3,5dl vodka + redbull, perfekt mengde for å bli rett i nærheten av full men ikke dust. Next Up bar street! Tusler oppover og ser 2 jenter gående imot meg. De er mine tenker jeg! Jeg går imellom så de må splitte seg og idet de splitter seg tar jeg tak enten rundt hoftene dems eller skuldrene og stopper dem. Så bare begynte jeg en casual prat, ingen aning om hva jeg sa. Etter litt chit chat sier jeg at vi skal sette oss ned så "tvinger" jeg hun ene til å sitte på fanget mitt. Jeg spør litt om hva hun heter o.l plutselig mitt under samtalen bare starter hun å kysse meg. Dette ble da starten på en heftig kveld hvor hun så på meg som en gud mildt sagt.

 

Man må bare hoppe i det, ofte jeg bare løfter opp jenter å bærer de rundt. Ut av alle jeg løftet, innkastere, horer, strippere, vanlige jenter. Var det kun 1! Kun 1! som strittet imot, så jeg lot hun være. Alle andre begynner å fnise, smile, le, holde rundt meg osv. Du er kongen av din egen verden og alle skal vite at de er heldig som får ta del i dine opplevelser!

 

Noen raske ting: Ja, du kommer til og bli rejecta hardt! Jeg ble det sikkert mange ganger, ja det knuser selvtilliten min også. Men SUCK IT UP! Sånn er livet, lett å ligge her i sofaen og skrive dette men det er fakta. Sikkert bladd igjen 300-400 tinder jenter og fått 1 match. Så surt er livet.

 

Det kommer til og være tøft som faen, men du kommer ikke til å angre. Uansett bare du drikker litt og stikker på en klubb er du garantert! å bli kjent med noen. Uten tvil!

Lenke til kommentar

Er derfor Tyler fra RSD Nation sier noe sånt som at, prøv heller å se på det som motiverende:

 

"haha så du hvor pisst hu dama ble" osv haha, også ler vi av det hele og går til neste med ett smil :D

 

Hun neste er jo mest sannsynlig ikke slik ;) Og hvorfor skal man gidde å la seg stoppe fordi noen rejecta, det kommer man ikke videre av og er bare å ta neste for det blir en morsom erfaring uansett utfall!

 

Men hørtes ut som du hadde det passe fett da, føler jeg har altfor mye fett i vente, og det får meg litt til å føle som den ungen på juleaften osv.. Skal jo gjøre litt andre ting som å kjøre vannscooter (det må de ha!) men hadde vært time of my life om jeg hadde fått en knall opplevelse.. Og det er det jo fare for at det blir :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Første post her.

Er en ganske aktiv svømmer og er ofte i bassenget i nærheten hvor jeg bor. Bruker å trene der på på faste tidspunkter på kvelden selv om det er offentlig bading. Har sett en jente som også svømmer der på samme tidspunkt gjentatte ganger. Aldri snakket med henne men ser ofte hun liner seg opp ganske nærme meg selv om det er god plass i bassenget. Jeg må innrømme jeg ser ofte på kroppen hennes da den er meget pen å hvile øynene på. Vanskelig å se hvor pen hun er i ansiktet da hun har en ganske stram badehette som skjuler til håret, men hun virker som en veldig orntlig jente.

 

Er en jævlig sjenert type i edru tilstand så har liksom aldri turt å gjort så mye. Sist gang smilte jeg til henne mens vi begge hvilte mellom intervallene og fikk et smil tilbake. Noen som vet hvordan jeg kan ''gå'' fram?

Lenke til kommentar

 

Som en god mann fra en serie sa. Livet er for fuckings kjedelig til å ikke prøve.

 

Ord å leve etter.

Og disse her:

 

Hvis ikke nå, når?

 

Har rapport klar til deg for nå er jeg tilbake fra Rhodos..

 

RESULTAT: STRYK - 0/6 - FAKTISK NULL SEX, Terningkast 0 osv..

 

Hvorfor? En del faktorer som at modern valgte familievennlig hotel kanskje, du bodde i Rhodos by og var jo der og syns det var mye bedre liv der så neste gang reises det dit med en vennegjeng for vi var i såkalte Iallisos og det var helt ubrukelig miljø.

 

Så er det jo kanskje vanskelig også med foreldre og 1 bror på samme rom, og innetid som kl 24:00 osv osv.. Men jeg var totalt dritings første dagen og hoppet fra bar til bar og nøt det (utforsket området), men fant faktisk ikke ei eneste jente på disse stedene.. Det ekke kødd! Bare familier og menn og kanskje noen eldre damer jeg ikke følte meg betatt av men ingen søte jenter.. Det var helt latterlig ubrukelig..

 

Det var en situasjon jeg lå på solseng på stranda og så 3 dritfine britiske jenter, 2 av de var sikkert 8/10 mens hu siste var ei stakkars feit blond venninne med på sydentur.. Og jeg følte jeg ikke hadde guts til å gå opp til de av en eller annen grunn..

 

Fikk pratet med 3 andre britiske jenter siste kvelden da, men situasjonen var håpløs for klokken var 24:00 og de skulle dra hjem med bussen kl 03:00 så det var jo lite digg.. Hadde ikke noe annet enn ei hyggelig samtale med de..

 

Ellers føler jeg at jeg har prøvd hver eneste dag og det har ikke vært noe område å være i for meg. I tillegg føler jeg at jeg har prestert dårlig og har lyst å ta den P99'en jeg har i hånda og skyte meg i hodet

Lenke til kommentar

Hei,

 

Første post her.

Er en ganske aktiv svømmer og er ofte i bassenget i nærheten hvor jeg bor. Bruker å trene der på på faste tidspunkter på kvelden selv om det er offentlig bading. Har sett en jente som også svømmer der på samme tidspunkt gjentatte ganger. Aldri snakket med henne men ser ofte hun liner seg opp ganske nærme meg selv om det er god plass i bassenget. Jeg må innrømme jeg ser ofte på kroppen hennes da den er meget pen å hvile øynene på. Vanskelig å se hvor pen hun er i ansiktet da hun har en ganske stram badehette som skjuler til håret, men hun virker som en veldig orntlig jente.

 

Er en jævlig sjenert type i edru tilstand så har liksom aldri turt å gjort så mye. Sist gang smilte jeg til henne mens vi begge hvilte mellom intervallene og fikk et smil tilbake. Noen som vet hvordan jeg kan ''gå'' fram?

Ut av nysgjerrighet, er hun noen av dere aktive eller tidligere aktive konkurransesvømmere? I så fall antar jeg at dere begge legger merke til det på teknikken.

 

Jeg er selv en tidligere konkurransesvømmer, og svømmer fortsatt en del. I tillegg er jeg en skravlebøtte, og selv om jeg ikke nødvendigvis sjekker opp folk i svømmehallen (unntatt ei badevakt eller to), så opplever jeg at det er veldig lett å komme i prat med folk som også svømmer. Alt fra attraktive damer, til menn i 60-åra.

 

Hvorfor? Fordi man allerede har noe til felles - man liker å svømme! Har dere begge drevet aktivt med konkurranse, eller du mistenker det? Spør om hun har svømt aktivt (har hun ikke gjort det? Da ga du henne akkurat et stort kompliment på hennes ferdigheter, ikke utseende), da burde dere ha nok å snakke om. Anekdoter og lignende.

 

Ikke drevet aktivt? Da har du allikevel noe du kan starte en samtale med, for eksempel hvordan hun lærte seg å svømme så bra. Kanskje noe teknisk. Er hun bedre teknisk enn deg? Spør om hun har noen teknikktips.

 

Eller den klassiske fordelen ved å være svømmer - dere kan utveksle historier om hvordan det er å ha glattbarberte legger (og armer, og bryst, og rygg, og... ja, du skjønner). Eventuelt drøye det litt.

 

Poenget som jeg nå bruker alt for mange ord for å få frem er at dere har noe til felles. Da er det ikke grusomt unaturlig å snakke om det.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Møtte en jente på byen i helgen som jeg synes var veldig søt og sjarmerende. Fikk ikke snakket veldig lenge sammen, kanskje en 15-20min tid. Dessverre forlot hun utestedet mens jeg var på toalettet, regner med dette var fordi venninnene hennes også gikk.

 

Uansett, har litt lyst til å legge henne til på Face og komme i kontakt med hun igjen. Fikk ikke vekslet annet enn fornavn, men vi har en del felles bekjente så man trenger ikke bachlor for å finne henne.

Følte hun var ganske "på" da hun var veldig god på blikkontakt og berøring.

 

Hvordan ville dere opplevd å bli kontaktet på face etter så kort tid? Kan man fort bli oppfattet som en stalker? Da spesielt dere jenter.

Endret av El Matador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...