Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som slår gutter


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på en ting.

For ikke så lengesiden så ble jeg slått i ansiktet av ei jente fordi jeg var uheldig å søle øl på henne. Det var stappfullt på baren og folk dytta så det var egentlig ikke jeg som var ansvarlig for at det ble sølt... "Dominoeffekt i folkemasser".

Hun snudde seg, så på meg og dalja til meg i ansiktet.

 

Jeg sa bare unnskyld og forsvant. Men i ettertid når jeg tenker over det så føler jeg at jeg burde gjort noe mer.. Jeg føler at det var sinnsykt unødvendig å slå meg.

 

Hva syns dere om jenter som slår gutter, og hva syns dere om gutter som slår tilbake med samme mynt?

 

JEG VET AT VOLD IKKE LØSER NOE SÅ IKKE KOM HER OG SKRIV DET!

Noen ganger så bruker folk vold mot andre.. og da er jo spørsmålet om selvforsvar eller rettferdighet er en mulighet.

Endret av YouRock
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er den der ene fyren ved sidna som ikke fikk med seg at ho slo deg, men snur seg og ser at du slår henne.

 

I standard (teit) heroisk setting tenker han "FOR EN FEIGING SOM SLÅR EI JENTE!", kanskje føler han seg bedre av det neste han skal til å gjøre, hvem vet, men det som er sikkert er at det neste han nå vil gjøre er å blande seg oppi denne saken, og mest sannsynlig gi deg et langt foredrag om å ikke slå jenter/gi deg et(flere) slag.

 

når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at jeg skal annmelde henne og kreve voldsoffererstatning. Irriterer meg at jenter tror dem kan gjøre hva dem vil på bakgrunn av at de har "alle gutta i bakhånd".. Jenta hadde aldri tenkt på å rekke ut hånda hvis det ikke var slik.

o0 hvor hardt ble du slått?

Lenke til kommentar

Problemet er den der ene fyren ved sidna som ikke fikk med seg at ho slo deg, men snur seg og ser at du slår henne.

 

I standard (teit) heroisk setting tenker han "FOR EN FEIGING SOM SLÅR EI JENTE!", kanskje føler han seg bedre av det neste han skal til å gjøre, hvem vet, men det som er sikkert er at det neste han nå vil gjøre er å blande seg oppi denne saken, og mest sannsynlig gi deg et langt foredrag om å ikke slå jenter/gi deg et(flere) slag.

 

når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk at jeg skal annmelde henne og kreve voldsoffererstatning. Irriterer meg at jenter tror dem kan gjøre hva dem vil på bakgrunn av at de har "alle gutta i bakhånd".. Jenta hadde aldri tenkt på å rekke ut hånda hvis det ikke var slik.

o0 hvor hardt ble du slått?

Jeg har fått hardere slag før (gutter) Men hun traff meg med di små fingra inn i øyet så jeg har et blodsprengt øye

Lenke til kommentar

Er ikke lurt å slå tilbake mot ei jente på et utested mtp alle gutta som skal være helter osv.

 

Men hadde det vært meg, alene med ei jente som plutselig hadde slått meg, hadde jeg slått tilbake like kraftig som hun slo.

 

Er det ikke likestilling vi ønsker? Nei, vent, det er jo bare om det gagner kvinnen...

 

Du har så rett... likestilling er likestilling..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
JEG VET AT VOLD IKKE LØSER NOE SÅ IKKE KOM HER OG SKRIV DET!

 

Bullshit, vold brukt på korrekt måte eller i stor nok mengde kan løse problemer, ta staten som eksempel, ville staten fått de fleste til å betale skatt om ikke trusselen om vold lå i bakhånd?

 

Viss du slår en jente til bake i selvforsvar, må du tåle at en haug med gutter kan kaste seg over deg.

 

Den såkalte mangina-effekten. :thumbdown:

 

Irriterer meg at jenter tror dem kan gjøre hva dem vil på bakgrunn av at de har "alle gutta i bakhånd".. Jenta hadde aldri tenkt på å rekke ut hånda hvis det ikke var slik.

 

Slik er det å leve i et feminisert samfunn der kvinner kan gjøre som de vil takket være en haug manginaer som står parat til å rævkjøre andre menn på kvinners vegne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Er ikke lurt å slå tilbake mot ei jente på et utested mtp alle gutta som skal være helter osv.

 

Men hadde det vært meg, alene med ei jente som plutselig hadde slått meg, hadde jeg slått tilbake like kraftig som hun slo.

 

Er det ikke likestilling vi ønsker? Nei, vent, det er jo bare om det gagner kvinnen...

 

Amen! Når gutta drar fordel av noe skal de protestere seg til samme rettigheter, men når det kommer til ting de ikke liker skal de ha annen behandling. Sånn som Sharon OsBourne og idiotgjengen hennes. Hver gang noen kaller en jente for en hore går de helt amok, men litt senere fleiper de, ler og sier ''flott jobba, hysterisk morsomt'' til kvinnen som bandt fast ektemannen sin og kuttet av penisen hans. Latterlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vær rask til å ta bilder av skaden, finn noen som bekrefte at dette skjedde, også annmelder du det.

Personlig ville jeg aldri slått tilbake, tror ikke engang jeg ville slått tilbake på en gutt engang.

Men det er helt uakseptabelt å bli slått i heletatt, jente eller gutt.

 

For alt jeg vet kan det jo ende med at du må betale erstating på klesplagget du faktisk sølte øl på.

Men vært et forsøk.  Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...