Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Store norske pupper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener å ha lest at England er landet med gjennomsnittlig største pupper?

Mener å ha hørt det jeg og, riktig nok største i Europa. Kanskje ikke så rart når England er Europas feiteste folk... Endret av -EZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Noen som vet om norske butikker som har BH til store bryster? Dama mi har 75 JJ, og det finnes ikke i vanlige butikker! Har bare funnet det på en utenlandsk nettbutikk til nå.. Er det så uvanlig? (JA, de er naturlige)..

 

:hmm:

 

Det er vel bare å stikke innom ordentlige undertøysforetninger det? Se etter dem som selger Freya f.eks?

Lenke til kommentar

JJ ? Er det en størrelse ?

 

Uansett, til de som sier at "man slutter å like pupper når man er over 16" bør ta seg sammen.

 

Pupper er det viktigste i verden. Det får kloden til å snurre. Det får sola til å skinne. Det er viktigere enn snus, store motorer og biff.

 

Hadde alle menn vært bevisste på at pupper eksisterer, hadde det ikke vært krig i verden.

 

OT: Jeg stiller meg bak de som nevner Sandra Lyng Haugen, selv om resten av jenta ikke er det helt store. Jeg må også nevne ho snuppa som var dommer i The Voice. Hadde ikke hun greie hyller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde alle menn vært bevisste på at pupper eksisterer, hadde det ikke vært krig i verden.

 

Eg er ueinig. Alle mine fiendar og alle mine slagsmål med andre gutar er eit indirekte resultat av store puppar på jenter. Jo større puppar som var orsaka, jo bitrare fiendar er vi den dag i dag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...