Gå til innhold

Ett nytt Silent Hill(s?) P.T Demo


GrinderX9

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd P.T som er ute på playstation store som demo?

 

Fy F.. må være det mest creepy spillet jeg har spilt.

 

Blir spennende å se om hele spillet lever opp til dette.

 

 

***Ny info fra gamer og andre spill sider, dette er ett nytt spill i Silent Hill universet*** :D

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet det en stund, satt fast på dass og avinstallerte. Var så gørrkjedelig gameplay og klisjé etter klisjé at jeg gikk fort lei. Dog da ante jeg ikke at det var et Silent Hill jeg satt og spilte. Nå da jeg vet det... meh, bryr meg likevel ikke stort. Silent Hill er så godt som død for min del. Har et ørlite håp om at Hideo Kojima kan klare å lage en bra historie denne gangen, men hva med gameplay? Selve spillet vil ikke ha noe med demoen å gjøre. Det blir tredjepersons kamera og alt det der vi er vant med. Demoen er vel mer for å vise hvordan stemningen blir.

 

Problemet er vel Del Toro. Har ikke særlig sansen for fyren,. Silent Hill har heller ikke vært bra siden det tredje spillet, så hvor stor sjanse er det for at dette blir bra? Elsker de tre første spillene, men er stygt redd for at dette bare blir mer av det samme mølet vi har hatt siden The Room.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...