Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Hva gjør folk for å oppgradere til en rimelig penge? Noen triks man kan benytte seg av? Eller er det helt tilfeldig

Jeg spør alltid ved innsjekk. Ikke ofte , men hvis du treffer på en med godt humør er det fullt mulig å oppgradere for en billig penge. Forrige gang jeg reiste til LA fikk jeg oppgradert til business class. Avhenger så klart av at det er et ledig sete :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OSL-SJU, San Juan, Puerto Rico fra 3549.- om man besstiller via aa.com

 

Selv  påsken finner man til vel en hundrelapp mere. De koster mindre enn det Norwegian koster uten noe inkludert, men man må via London og USA. Kan gi god poengopptjening.

 

Reiseperiode: november-mars

Salgsperiode: Ikke annonsert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen tips for å komme seg til Nicaragua for en billig penge, prøvde å snekre sammen en flytur selv, med først flyvning til Houston eller Fort Lauderdale. Men får det ikke noe billigere en ca 9k?

Jeg fikk bare inn på aa.com og fikk 6726,- på første dato jeg prøvde på Oslo-managua. Det er en fordel med gjennomgående billett.

Lenke til kommentar

Helt sant mtp gjennomgående billett. Eneste jeg syns er kjedelig her, er de lange mellomlandingene. Ned tar 30t, noe som er ganske tungt når turen hjem tar 18t. Dette er kanskje også i en nokså dyrere tid, tenkte 28 Des - 10. Jan. Blir totalt 8.8k med British Airways. Kan få det for 8k med United Airways, men har sterk tvil på dette flyselskapet på så lange flyvninger, noen erfaringer med de?

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Skulle ikke være noen grunn til å tvile på UA på langdistanse vel? 

 

Bare flydd med de i USA, og da virket de OK. Men på skytrax har de fått mange dårlige reviews (3/10) i omtale, så derfor jeg lurte om noen hadde flydd såpass langt med de. Veldig kjekt med f.eks mediaskjerm etc når man skal fly så langt!

 

Mulig jeg har blitt bortskjemt med billige Qatar Airways flyvninger i det siste, for der har jeg ingenting å klage på!

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Robertaas, jeg ville sagt at det er upraktisk, men en naturlig følge av geografi og befolkningsdistribusjon. Norden er for lite til å ha virkelig store fly-huber...

 

Derimot burde det ha vært en ordning for bagasjen - der undres jeg litt på hvorfor det ikke er innbefattet.

 

(Eh, et øyeblikk: "Flyplassbytte" ? Jeg ville ha trodd "flybytte" ?)

Lenke til kommentar

 

 

Skulle ikke være noen grunn til å tvile på UA på langdistanse vel?

Bare flydd med de i USA, og da virket de OK. Men på skytrax har de fått mange dårlige reviews (3/10) i omtale, så derfor jeg lurte om noen hadde flydd såpass langt med de. Veldig kjekt med f.eks mediaskjerm etc når man skal fly så langt!

 

Mulig jeg har blitt bortskjemt med billige Qatar Airways flyvninger i det siste, for der har jeg ingenting å klage på!

Flydd med UA på langdistanse mellom Europa og USA samt USA og Asia det siste året. UA sine 747 er gamle og litt slitne, sammenlignes vel godt med SAS sin (gamle) økonomiklasse. UA sine 777 er veldig ålreite.
Lenke til kommentar

Har brukt UA flere ganger mellom Europa og USAs vestkyst. Har vel alltid hatt 747'ene deres, som er omtrent som å fly de tilsvarende gamle 747'ene til Lufthansa. Tar med nettbrett med underholdning, siden det er bare sånn passe (litt 80-talls?). Service og mat er grei, så dersom prisen er bra, flyr jeg gjerne UA . Ser forresten jeg har ny til til San Francisco i desember, da blir det UA igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...