Gå til innhold

Nyttårsaften i London


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg og kjæresten har planer om å reise til London i romjula og feire nyttårsaften der. Har ikke bestilt hotell, fly eller noe som helst. Det eneste jeg har er billetter til United - Chelsea 28. desember som julegave til han (som han selvsagt ikke vet noe om enda). Planen er derfor å reise tidlig 28.desember og hjem 1. januar. Vi er begge studenter, så vi har et par krav.

 

- Billig og sentralt hotell. Ikke noe shabby greier, men ok standard (skal tross alt ikke vere på hotellrommet så mye). Dette synes jeg er vanskeligst å finne. Har leitet litt rundt, og vil ha noe der vi har muligheten til å gå til f.eks. Big Ben, London Eye e.l.

 

- Hvor er det best å være på nyttårsaften? Både dag/ettermiddag/kveld. Vil få med oss fyrverkeri og greier, men har ikke lyst å føle at vi står på en One Direction konsert og blir most i mengden, og må vente flere timer i kø. Å komme litt opp i høgden der det ikke er så altfor folksomt, hvor man kan se litt ut over byen kan være et alternativ.

 

- Om vi ikke blir ute å ser, hvilke uteplasser å greie å være på når vi teller ned? 

 

- En grei restaurant å spise middag på på kvelden/ettermiddagen?

 

Ellers tar vi imot alle tips vi kan få! Har vært i London én gang for lenge siden, så er ganske "noob" når det kommer til byen.

 

Håper på mange svar og tips!! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 10 år siden jeg sist var i london, men å bo veldig sentralt er igrunnen ikke så veldig viktig.

Undergrunnen dekker opp veldig mye gåing frem og tilbake for å komme seg noen plass.

Bodde også på et apartment hotel, betalte ikke selv, men siden det er såpass lenge siden er det vel ikke noen vits å nevne det :p

Lenke til kommentar

Tror at hoteller i london sentrum kan være dyrt i forhold til når dere skal dit og at dere begge er studenter :)

Men tror man heller kommer langt med litt planlegging.

Er igrunnen bare en ting man kan gjøre, og det er å sjekke flere hotellnettsteder på et tidlig stadie så løser deg seg nok, gjerne at prisene endrer seg drastisk for hver dag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...