Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

Jeg er ikke helt overbevist når det gjelder Sunset Overdrive, men det ser i det minste langt mer interessant ut enn [Cinematic linear 3rd person shooter nr. 234].

 

Jeg ble egentlig litt skuffa da de viste gameplay fra Quantum Break, og det samme gjelder for så vidt for The Order også.

 

Til og med Wii U som er en attraktiv konsoll den dag idag vil få enda flere eksklusive titler i 2015 imotsetning til Xbox One når man ser objektivt på det.

Hvis vi skal se objektivt på det så har hverken Nintendo eller Microsoft annonsert hvilke spill de skal gi ut neste år.

Ville hatt 1 av titlene i 2014 av disse som kommer fra nå og ut året flyttet til 2015 for bedre spredning.

Kan du ikke bare spare et av spillene til neste år da? Du trenger jo ikke å kjøpe alt på en gang.

Spare et spill har jeg sluttet med.

Det er feil måte å måtte ty til slike ting. Nintendo har nettopp sagt at dem kommer en del spill til Wii U i 2015. Yoshi's Woolly World for

 

Kommer jo litt ann på hvilke spill du ser frem til da, men f.eks jeg ser mye mer frem imot Fable legends enn Yoshis woolly world da. Jeg elsker nintendospill, men Yoshi spilla skuffer alltid. Få han skikkelig inn i et Mariospill igjen istedet på samme måte som i Super Mario World så snakker vi.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det er en stor tabbe av Sony å ikke tillate EA Access på PS4 pga deres egeninteresse i Playstation Now. Greit nok det er ikke så mange spill tilgjengelig enda. Men for skarve 25kr i mnd eller 199kr i året så er det mye for pengene.

 

Jeg skal ihvertfall abonnere og dem spillene vil jo da selvfølgelig ikke bli kjøpt eller spilt på PS4.

Sier du det samme når Square, Ubisoft, Activision, Valve, osv kommer med hver sine lignende tjenester og du sitter der med 5-6 forskjellige abbonnement for å kanskje få muligheten til å få et av spillene du vil ha billigere/tidligere osv.

 

Syns det er et nedsig at EA Access ble en ting i det hele tatt, og håper inderlig ikke dette starter en trend hos andre, jeg var veldig fornøyd med slik det var med PS Plus, og når skal jeg ikke snakke for Games for Gold eller hva Xbox varianten heter for det vet jeg ikke om er bra eller ikke. Men jeg er ikke interessert i at alle utviklerene skal begynne å gjøre dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Tror det er en stor tabbe av Sony å ikke tillate EA Access på PS4 pga deres egeninteresse i Playstation Now. Greit nok det er ikke så mange spill tilgjengelig enda. Men for skarve 25kr i mnd eller 199kr i året så er det mye for pengene.

 

Jeg skal ihvertfall abonnere og dem spillene vil jo da selvfølgelig ikke bli kjøpt eller spilt på PS4.

Sier du det samme når Square, Ubisoft, Activision, Valve, osv kommer med hver sine lignende tjenester og du sitter der med 5-6 forskjellige abbonnement for å kanskje få muligheten til å få et av spillene du vil ha billigere/tidligere osv.

 

Syns det er et nedsig at EA Access ble en ting i det hele tatt, og håper inderlig ikke dette starter en trend hos andre, jeg var veldig fornøyd med slik det var med PS Plus, og når skal jeg ikke snakke for Games for Gold eller hva Xbox varianten heter for det vet jeg ikke om er bra eller ikke. Men jeg er ikke interessert i at alle utviklerene skal begynne å gjøre dette.

 

 

Er ingen som holder en pistol mot tinningen din å sier du må abonnere. Det er et VALG vi får. Om det er 1 eller 6 slike tjenester har ingenting å si. Om dem har dem spillene du vil spille og til en rimelig pris i året så vil det jo være mye billigere en å kjøpe bare 1 av disse spillene.

 

Det er en haug streaming tjenester for serier og filmer i Norge idag. Det er vel ikke bra det heller da? Du blir vel trua på livet til å abonnere der også. Jo flere tilbud jo verre er det om en tenker som deg?

 

Som du skjønner så er jeg ikke enig i slik tankegang.

Lenke til kommentar

 

 

Tror det er en stor tabbe av Sony å ikke tillate EA Access på PS4 pga deres egeninteresse i Playstation Now. Greit nok det er ikke så mange spill tilgjengelig enda. Men for skarve 25kr i mnd eller 199kr i året så er det mye for pengene.

 

Jeg skal ihvertfall abonnere og dem spillene vil jo da selvfølgelig ikke bli kjøpt eller spilt på PS4.

Sier du det samme når Square, Ubisoft, Activision, Valve, osv kommer med hver sine lignende tjenester og du sitter der med 5-6 forskjellige abbonnement for å kanskje få muligheten til å få et av spillene du vil ha billigere/tidligere osv.

 

Syns det er et nedsig at EA Access ble en ting i det hele tatt, og håper inderlig ikke dette starter en trend hos andre, jeg var veldig fornøyd med slik det var med PS Plus, og når skal jeg ikke snakke for Games for Gold eller hva Xbox varianten heter for det vet jeg ikke om er bra eller ikke. Men jeg er ikke interessert i at alle utviklerene skal begynne å gjøre dette.

 

 

Er ingen som holder en pistol mot tinningen din å sier du må abonnere. Det er et VALG vi får. Om det er 1 eller 6 slike tjenester har ingenting å si. Om dem har dem spillene du vil spille og til en rimelig pris i året så vil det jo være mye billigere en å kjøpe bare 1 av disse spillene.

 

Det er en haug streaming tjenester for serier og filmer i Norge idag. Det er vel ikke bra det heller da? Du blir vel trua på livet til å abonnere der også. Jo flere tilbud jo verre er det om en tenker som deg?

 

Som du skjønner så er jeg ikke enig i slik tankegang.

 

 

Jo, det har mye å si. Madden som skille lanseres som en gratis demo på PS4/Xbone blir nå eksklusivt for EA All Access greia. Og jeg har ingen tvil om at det blir å fortsette, at demoer og digitale spill blir fjernet for allmenheten på Xbox Marketplace og PS4 Store fordi det skal være eksklusivt for EA All Access greia.

Lenke til kommentar

 

Jo, det har mye å si. Madden som skille lanseres som en gratis demo på PS4/Xbone blir nå eksklusivt for EA All Access greia. Og jeg har ingen tvil om at det blir å fortsette, at demoer og digitale spill blir fjernet for allmenheten på Xbox Marketplace og PS4 Store fordi det skal være eksklusivt for EA All Access greia.

 

 

Hadde EA sin tjeneste vært gratis så kunne jeg sett at det kunne blitt en realitet ang kjøp av digitale spill. Men så lenge det er en abonnements tjeneste så kommer aldri det til å skje.

 

Når det kommer til demoer så er dem som dinosauren. Utdødd på konsoll. At EA sine kunder får eksklusivt tilgang til det er om ikke annet en fin gest.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det ikke kommer demoer nå lengre er vel at spillene er ikke engang ferdige når de blir gitt ut men blir fikses underveis iform av automatiske patcher (siden alle spilleprodusenter nesten krever at konsoller/PC krever er tilkoblet nettet)

 

Før i tiden, i mine yngre dager så kunne man spille igjennom spill etter spill (SP vel å merke) uten å måtte oppdatere spillene, og patcher var ganske vanskelig å komme over. Jeg brukte Megagames for å finne nye patcher til de spillene jeg spilte.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Jo, det har mye å si. Madden som skille lanseres som en gratis demo på PS4/Xbone blir nå eksklusivt for EA All Access greia. Og jeg har ingen tvil om at det blir å fortsette, at demoer og digitale spill blir fjernet for allmenheten på Xbox Marketplace og PS4 Store fordi det skal være eksklusivt for EA All Access greia.

 

Hadde EA sin tjeneste vært gratis så kunne jeg sett at det kunne blitt en realitet ang kjøp av digitale spill. Men så lenge det er en abonnements tjeneste så kommer aldri det til å skje.

 

Når det kommer til demoer så er dem som dinosauren. Utdødd på konsoll. At EA sine kunder får eksklusivt tilgang til det er om ikke annet en fin gest.

det kommer til å bli eksklusivt spillinnhold til abonnenter som blir låst vekk fra andre, sann mine ord. AtW
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Tror det er en stor tabbe av Sony å ikke tillate EA Access på PS4 pga deres egeninteresse i Playstation Now. Greit nok det er ikke så mange spill tilgjengelig enda. Men for skarve 25kr i mnd eller 199kr i året så er det mye for pengene.

 

Jeg skal ihvertfall abonnere og dem spillene vil jo da selvfølgelig ikke bli kjøpt eller spilt på PS4.

Sier du det samme når Square, Ubisoft, Activision, Valve, osv kommer med hver sine lignende tjenester og du sitter der med 5-6 forskjellige abbonnement for å kanskje få muligheten til å få et av spillene du vil ha billigere/tidligere osv.

 

Syns det er et nedsig at EA Access ble en ting i det hele tatt, og håper inderlig ikke dette starter en trend hos andre, jeg var veldig fornøyd med slik det var med PS Plus, og når skal jeg ikke snakke for Games for Gold eller hva Xbox varianten heter for det vet jeg ikke om er bra eller ikke. Men jeg er ikke interessert i at alle utviklerene skal begynne å gjøre dette.

 

 

Det er nettopp dette som er problemet. Plutselig ser alle andre at dette fungerer, så man må betale for et dusin tjenester i måneden for å få det man vil ha. Kanskje Valve og Steam finner ut at de vil ha penger for bruk av Steam og Origin hver måned. Derfor burde man skygge unna disse tjenestene som pesten, spesielt om det er EA.

 

Dessuten er ikke EA Access en spesielt god deal. Fjorårets sportsspill er så å si verdiløse, og kunne like gjerne vært gitt bort gratis. De andre spillene kan jeg få brukt for 30-50 kr andre steder.

 

Dessuten kan jeg vedde på at tjenesten ikke blir å koste 25 kr veldig lenge. De kommer til å lokke til seg en stor brukerbase for disse småpengene, så øker de gradvis.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

 

 

Tror det er en stor tabbe av Sony å ikke tillate EA Access på PS4 pga deres egeninteresse i Playstation Now. Greit nok det er ikke så mange spill tilgjengelig enda. Men for skarve 25kr i mnd eller 199kr i året så er det mye for pengene.

 

Jeg skal ihvertfall abonnere og dem spillene vil jo da selvfølgelig ikke bli kjøpt eller spilt på PS4.

Sier du det samme når Square, Ubisoft, Activision, Valve, osv kommer med hver sine lignende tjenester og du sitter der med 5-6 forskjellige abbonnement for å kanskje få muligheten til å få et av spillene du vil ha billigere/tidligere osv.

 

Syns det er et nedsig at EA Access ble en ting i det hele tatt, og håper inderlig ikke dette starter en trend hos andre, jeg var veldig fornøyd med slik det var med PS Plus, og når skal jeg ikke snakke for Games for Gold eller hva Xbox varianten heter for det vet jeg ikke om er bra eller ikke. Men jeg er ikke interessert i at alle utviklerene skal begynne å gjøre dette.

 

 

Det er nettopp dette som er problemet. Plutselig ser alle andre at dette fungerer, så man må betale for et dusin tjenester i måneden for å få det man vil ha. Kanskje Valve og Steam finner ut at de vil ha penger for bruk av Steam og Origin hver måned. Derfor burde man skygge unna disse tjenestene som pesten, spesielt om det er EA.

 

Dessuten er ikke EA Access en spesielt god deal. Fjorårets sportsspill er så å si verdiløse, og kunne like gjerne vært gitt bort gratis. De andre spillene kan jeg få brukt for 30-50 kr andre steder.

 

 

Men for de som kjøper alle nye sportspill + bf osv så sparer man lett inn de 30 dollarene som tjenesten koster. Man får jo 10% avslag på alle ea spill + alt in-game kjøp. I tillegg får man prøve spill tidligere og får spill som bf4 og need for speed + sportsspill

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

10% på alt ingame og? snadder? gjelder det poeng og pakker i fifa mon tro?

 

Synes EA Access virka helt kurant jeg. Tipper jeg så og si sparer inn avgiften i rabatter og jeg får noen EA spill "gratis" samtidig. helt ok imo.

Gjelder alt in-game av spill pakker på ultimate team osv :) ABSOLUTT ALT som EA tar betalt for er 10% avslag med ea access :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...