Gå til innhold

Hvor kan eg reise?


Anbefalte innlegg

Er dritt lei dette Bergens været. Regn vær forbanna dag. Nå trenger eg virkelig en ferie med mye sol og varme. Meg og en kompis som skal reise. Hvor anbefaller dere som har grei temperatur i oktober (høstferie Bergen)

 

Meg og kompisen kunne tenkt oss å prøve å dykke, hoppe fra fallskjerm og kjøre vannscooter og kommer muligens til å drikke om kveldene. Han fåreslo strippeklubber så greit om plassen har det også. Vi er 18 og 19

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere finner mange greie og billige turer på f.eks restplass.no. Dykking og vannscooter finner en som regel overalt hvor det finnes en kystlinje.

 

Når det gjelder strippeklubber så foreslår jeg at dere avstår - ikke fordi jeg har noe imot konseptet som sådann, men fordi på svært mange turiststeder skal en være veldig forsiktig så man ikke blir presset for mye penger om man drar dit. En finner seg fort i en situasjon hvor flere svært muskuløse dørvakter truer dere for latterlige summer for ting dere ikke ante dere hadde bestilt (og nok ikke har). Om dere er 18 og 19 og ikke har efaring med strippeklubber eller har noen med dere som har det, så vær ihvertfall veldig forsiktige. Ikke ta med dere kreditt/debit-kort og kun minimalt med kontanter. Og drikk dere for all del ikke veldig fulle før eller under besøket.

Endret av Zork
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aiya Napa?

 

Jeg har ingen interesse for og har styrt langt unna strippeklubber, men jeg har reist med folk som har ønsket en "spennende opplevelse" og med åpne øyer har testet underholdningstilbudet til russisk mafia. Det er på ingen måter trygt selv om dere ikke tar med dere kredittkort der. De har kanskje "venner" i det lokale politiet som kan hjelpe dem med å eskortere dere til hotellet slik at dere kan hente kort eller ta beslag i pass til dere har betalt et par tusen euro per "lady drink". De kan også finne på å banke dere opp slik at dere havner på sykehus om de føler de ikke klarer få nok penger ut av dere. Husk at dette er tunge kriminelle som lever av å loppe idioter som dere.

 

Og ja, de jeg reiste med ble presentert for en par store gorillaer og valgte å betale et par titusener for å beholde helsa. De var klar over hva de gikk til og syntes at en så god historie var verdt å betale litt for. Bare vær forberedt på at dette kan bli dyrt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det skal sies at når det kommer til strippeklubber, bordeller og lignende så er det store forskjeller fra land til land og fra klubb til klubb. Det er på ingen måte slik at alle slike steder er mafiabuler der du blir presset for penger, som det gis inntrykk av her. Det er mange seriøst drevne og godt kontrollerte plasser, og man kan unngå de useriøse ved å gjøre litt research på internett først. Når det er sagt så tenker jeg at alderen deres tatt i betraktning så ville jeg nok ventet med denne typen underholdning til jeg hadde mer livserfaring og kunne gjøre et reflektert valg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...