Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe produktnøkkel til Windows 7?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nettop kjøpt meg en ny pc (les: Mac), men behovet for å bootcampe windows melder seg i ulike tilfeller. Mer spesifikt er jeg interessert i Windows 7 Home Premium 32-bit. Men versjon er ikke alt.

 

Men hvor kan man skaffe seg en produktnøkkel til grei pris nå til dags uten å måtte få tilsendt hele plata?

 

Har sett litt på Finn.no og ebay, men er litt vanskelig å finne noen som har produktnøkler til en rimelig pris.

 

 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke kjøpt produktnøkkel til Windows 7 lovlig lengre. Microsoft stoppet salget 26.oktober i fjor da Windows 8 kom ut.

Eneste lovlig alternativ er å kjøpe fysiske plater hos de nettbutikkene (eller vanlig butikk) som faktisk har noe slikt på lager fortsatt.

 

Ville vel holdt meg langt unna ebay osv, de som selger kun produktnøkler selger nesten alltid falske nøkler (eller Technet/MSDN nøkler) og de selger vanligvis den samme nøkkelen til mange folk, og til slutt blir den svartelistet. Kan ta noen måneder fra du kjøper den til det skjer.

 

Det som er helt sikkert er at prisene vil ikke gå ned, kanskje heller opp, ettersom det blir mindre og mindre tilgjengelighet.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...