Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Har du valgt riktig område? West, east us osv.

Skulle til å si det samme som Everket, du må logge inn på rett server: EU EAST/NORDIC, EU WEST osv for å klare å logge inn :)

Regner med at dere hadde rett i antagelsene deres, jeg var ikke klar over at det var flere forskjellige områder (litt pussig at forumene ikke er samkjørte slik at flest mulig folk kan diskutere sammen)

Hadde det samme problemet nå nettop og da så jeg plutselig at det sto EU West der oppe, når jeg byttet til EU Nordic & East så var jeg logget inn med en gang.

 

Jeg har nå ett annet problem. Kollegaen min som jeg skulle spille med fikk beskjed av kompisene sine at han skulle velge EU West så vi finner ikke hverandre og får spilt sammen.

 

Så på en

men det koster penger.

 

Hvordan fungerer det med Championen min, er den låst til en region eller kan jeg installere spillet på nytt på den andre serveren og slikt få spilt med kollegaen min med min Champion?

 

Må nok enten lage ny konto eller betale for transfer. Det går relativt fort å levle fra de første 10+ levlene, så om du ligger på rundt lvl 10+ så hadde jeg nok helder laga ny konto en å betale for transfer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat begynt å røre litt ved LoL. Spiller Normal Blind Pick, støter på utrolig mange som bare logger ut etter 5 minutter.

 

Det er utrolig gøy og spille, men jeg føler at idioter ødelegger spillet. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk blitt kalt noob eller noe annet stygt. Har flere ganger rapportert folk for å være ufin, men kan vel se for meg den funksjonen er der for selvfølelsens del.

 

Hvordan fungerer egentlig matchmaking i dette spillet? Jeg er jo bare level (6?), kan man da ende opp med folk som er høyere level? Hvordan er det om man da vil spille sammen med noen som f.eks er level 30?

Lenke til kommentar

Med Matchmaking havner du somregel med dem på ca samme level, den skjulte ratingen man får i normalgames spiller også en rolle når du kommer høyere opp på level. Om du spiller med folk på lvl 30 vil matchmakingen prøve så godt den kan å finne et motstanderlag som også er mixed. Jeg tror det har noe å si om det er du som inviter til game eller han på lvl 30, dette er jeg dog usikker på. Virker som om man møter flere lvl 30 om han på lvl30 inviter enn om du på lav level gjør det.

 

Når det kommer til leavere så bedrer det seg litt når man kommer opp på høyere level, det er likevel mye dritslenging.

Lenke til kommentar

Det blir vel ofte slik i spill som er gratis, og som også er lett tilgjengelig. Mye unge folk. Jeg ser uansett ikke hva folk prøver å oppnå ved å oppføre seg som idioter. Jeg kommer ikke til å la det stoppe meg i å nyte spillet, men det er likevel en liten festbrems.

 

Må vel komme meg opp i level, og finne noen å spille med. Ser på IPL nå, og synes det er veldig gøy å følge med de virkelig gode spillerne. Lettere å se da hvor mye taktikk som går inn i en kamp, istedet for sånn som det er nå, der alle gjør det de føler for og driter egentlig i lagkameratene.

Lenke til kommentar

Har starte med LoL ikke altfor nylig selv, og er nå lvl 17. Leaving og generell holdning bedrer seg ganske mye når du kommer deg opp over lvl 10 så hadde ikke vært altfor bekymret.

 

Selvfølgelig finner du alltid noen som synest det er fryktelig morsomt å slenge dritt, og generelt være irriterende, men det bedrer seg mye etter hvert.

Endret av Sachant
Lenke til kommentar

Etter en relativ kort finale (ert game på rundt 32 min og ett på litt under 25 min, tror jeg) var det MaseTV som vant compoen under årets utgave av the gathering. De slo det norske laget BX3 2-0 i finalen, hvor de var i en klasse for seg spesielt i det siste gamet. Morro å se på, men streamen kan bli mye bedre, synes jeg. Satt på tribuna og så streamen samtidig som jeg så skjermene til MaseTV, og streamen hang langt etter.

Lenke til kommentar

Etter en relativ kort finale (ert game på rundt 32 min og ett på litt under 25 min, tror jeg) var det MaseTV som vant compoen under årets utgave av the gathering. De slo det norske laget BX3 2-0 i finalen, hvor de var i en klasse for seg spesielt i det siste gamet. Morro å se på, men streamen kan bli mye bedre, synes jeg. Satt på tribuna og så streamen samtidig som jeg så skjermene til MaseTV, og streamen hang langt etter.

Det er vel praktisk gjort for å unngå ghosting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte LoL før første gang i går. Min første RTS. Etter å ha sett på litt streams på twitch så tenkte jeg at jeg skulle prøve. Har aldri giddet å prøve et RTS. Men faktisk så var det ufattelig morsomt.

 

Ble advart av en kompis at communitiet er noe av den verste han har sett. Men tok sjangsen alikevel.

Spilte Ryze og Ziggs etterfulgt av Fiddlesticks, Annie. Likte mage conceptet men desverre så ble min favoritt Ziggs byttet ut i dag. Synes det er litt rart at champions koster så forskjellig. kjøpte fiddlesticks før 1300 og annie for 500 IP.

 

Er det sånn at de roterer på hvilke som går ned i pris? eller er det bestemt etter populæritet? Vil gjerne ha Ziggs men vil ikke betale så mye xD

 

Etter noen games med Ziggs klarte jeg å spille til lvl 9-12 uten å dø. ble fornøyd med gameplayet ved å bruke miljøet rundt meg til å gjøre mest dps siden ziggs range går over vegger. Så all in all var det gøøøøy. ser masse potensiale i alle champions om man spiller rett. + Han er super morsomt å spille og se på xD

 

Eneste problemet jeg hadde var at mana var en issue ved mye spamming av abilitys.

 

Vet ikke hva/hvor blue buffen er men jeg trenger den tidlig.

Bruker ring,Shoes/mana tear, Death cap, alt etter det er situational.

Fant ut at om jeg bruker alle 3 abilitys på 1 failed gank så er mana poolen føøked so make it count.

Tror jeg skal begynne med smartcasting, fungerer fint med ziggs om man er ops på hvor musa er.

 

ziggs_base_splash11.jpg?1328111439 Nihahahah. Bombs Away!

Endret av nipton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...