Gå til innhold

[ZTE Blade] Får stadig varsler om at telefonminnet er fullt


Anbefalte innlegg

For ei uke siden mottok jeg min ZTE-Blade mobil. Og jeg er veldig fornøyd med den.

Dette er min første touch screen mobil så jeg er ganske blank.

Med mobilen medfølgte det 2 GB minnekort. Kjøpte også et 16 GB Sandisk micro minnekort.

Jeg får stadig vekk advarsel om at lagringsplassen på mobilen er i ferd med å fylles opp, når jeg laster ned og innstallerer applikasjoner. Og jeg har ikke lastet ned mange app (5-6 stk)

 

Hvordan får jeg styrt sånn alt blir lastet ned på minnekortet og ikke mobilen som jeg regner med er problemet? Har forsøkt alt når det gjelder innstilninger etc...

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har det vært fint om du kunne gitt meg en enkel forklaring Quattro 123, siden du synes det er ganske lett. De nettsidene jeg har sett på(inkl linken ovenfor) blir dessverre for vanskelig for meg.

På forhånd takk!

Det skal jeg gjøre :):tease: Du leser bruksanvisningen som følgte med telefonen, så leter du etter der det står ca "oppgradere din enhet". :w00t:

Lenke til kommentar

Har nå fått vite at oppdatering til Android 2.2 for ZTE Blade ikke er tilgjengelig enda, men kommer ganske snart.

Går også fra at oppdateringen skjer automatisk iom. at jeg ikke finner en "oppgrader din enhet"- funksjon for mobilen hverken på telefonen eller bruksanvisningen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...