Gå til innhold

Russ 2012 - Den store tråden


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå som vi har kjøpt oss bil og er klare for oppussingen har ci noen spørsmål som vi håper vi kan få svar på her! :)

1) Ifølge vegvesenet skal det ikke brukes brannfarlige materialer i bilen, så hvordan plater og materialer bør man da bruke til vegger og ellers?

2) Hvordan lim burde man bruke for å lime sakien på platene?

3) Hvor mye vil det ca koste å få profflakert bilen (Chevy starcraft) dersom vi pusser den helt ned og gjør den helt klar til lakkeringen? :)

Takker for svar! :D

Lenke til kommentar

Kan du vel! Så "Russ 2006" på Tryvann og fult av 10s and 9s, haha rååååtttt. Tenkte jeg bare styrker over 11 tallet med tusj og skriver 12. Men for å være litt seriøst da, så ser det kanskje litt dumt ut, jeg er enig i det. Pluss at mange synes det er veldig "low" life å være russ flere ganger så du risikerer sikkert å bli litt hetset på. Så at noen kjente i fjor ikke hadde 2011 skrevet noe sted på buka, men bare masse annet random crap i stedet - angrer litt på at ikke jeg gjorde noe sånt.

 

Satser likevel på at det går, har ikke tenkt å ta helt av, men må nesten snike meg innom noen kroer føler jeg. Det skjer jo en del før man får russebuksene i det heletatt også så ;)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...