Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Supergrill i Asker. Nesbru kebab på Nesbru. Døner kebab på den sjappa i Sunndalsøra(der hvor expressbussen stopper midt på natt) Full pott!

 

Det er da basert på hvor jeg "ofte" spiser babb og er fornøyd hver gang.

 

På supergrill kom han en gang å hentet babben min å sa at den ikke var bra nok. Han hadde helt rett! Falke/brun øyet følger med!

 

Kjøp en "just eat" kebab pakke, pommer frites og typisk babb grønnsaker. Lage skikkelig babb tallerken hjemme. Det lukter staner, smaker staner og det er helt innafor. Anbefales!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Tok en tur til Drammen et par uker siden og spiste på Galaxy Kebab der. Ligger ved torget. Det var nok den beste jeg har smakt. Jeg savner en skikkelig god Kebab i Oslo sentrum. Og med sentrum mener jeg gangavstand fra Oslo S.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

 

Er det svin-MUK eller storfe/lam-MUK?

 

Edit: Ser at Niga har veldig delte anmeldelser, virker som et elsk eller hat sted. Tror jeg holder meg til Grytelokket.

MUK av storfe og lam/sau er vel ulovlig i Norge.

 

Jaha, så du antyder alle sjapper som annonserer med halal er løgnere, og serveres oss svinekjøtt? Jeg tror de importerer alle typer kjøtt, spørs selvsagt hvordan de er laget.

 

Jeg har sett med egne øyne uåpnede kjøttpakker der det stod spesifikt storfe og lam.

Endret av Myst
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I fylletenkinga kom jeg på at alt med ost er bedre. Er jo en grunn til at cheeseburger er dyrere! Neste dag kjøper jeg meg og stor kebab og ber om å få revet ost mellom alt, Norvegia. Smakte supert, fikk et litt rart blikk først da men. De har forøvrig "mix kebab" her som er både kylling og kebabkjøtt :D

Lenke til kommentar

 

 

Er det svin-MUK eller storfe/lam-MUK?

 

Edit: Ser at Niga har veldig delte anmeldelser, virker som et elsk eller hat sted. Tror jeg holder meg til Grytelokket.

MUK av storfe og lam/sau er vel ulovlig i Norge.

 

 

 

Jeg har sett med egne øyne uåpnede kjøttpakker der det stod spesifikt storfe og lam.

 

 

Da er det ikke snakk om MUK. Beste kebab i Norge? Lille Istanbul i Kristiansand selvfølgelig.

http://www.lilleistanbul.no/

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...