Gå til innhold

Kjøpt vare på nett - levert til feil postkontor


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpt (og betalt) for en vare via en norsk nettbutikk. Jeg valgte å få varen tilsendt til mitt nærmeste postkontor med Bring.

 

Da jeg for et par dager siden fikk hentemeldingen (på e-post) viste det seg at pakken har blitt sendt til et postkontor på andre siden av landet.

 

Bring hadde verken noen løsning eller svar på hva som hadde gått gale da jeg ringte dem. Nettbutikken jeg har kjøpt fra mener de har gjort alt riktig, og at dette er Brings oppgave å rette opp i.

 

Har nå for et par dager siden sendt en mail til Bring i håp om at kundebehandleren som svarer på mail er litt greiere å ha med å gjøre enn fyren jeg traff på telefon, men de har ennå ikke svart.

 

Jeg har forresten dobbelsjekket at jeg har oppgitt riktig adresse.

 

Noen tips til hva jeg burde gjøre? Er det ikke butikken jeg har handlet hos som er ansvarlig for at jeg får varen jeg har kjøpt, og derfor dem jeg skal forholde meg til?

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått pakken. Bring ordnet til slutt opp. Dessverre inneholdt ikke pakken det jeg hadde bestilt; jeg fikk en SSD i stedet for en telefon jeg virkelig trenger.

 

 

Etter et slikt svar fra kundeservice hadde jeg hevet kjøpet og kjøpt en annen plass.. Makan til frekk/dårlig kundebehandling

 

Det er akkurat det jeg gjør nå...skulle bare gjort det for lenge siden. Kjeldelig med flere uker uten telefon.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått pakken. Bring ordnet til slutt opp. Dessverre inneholdt ikke pakken det jeg hadde bestilt; jeg fikk en SSD i stedet for en telefon jeg virkelig trenger.

Ikkje at det har nokon betydning for din del, men dersom pakken både var sendt feil og hadde feil innhold så tyder vell det på at nettbutikken her har rota med navnet til kunden og ikkje adressa.

Skal tru om det ligger ein mobiltelefon å venter på ditt lokale postkontor under feil navn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

it24.no

 

De har imidlertid ordnet opp i det hele (jeg har fått tilbake pengen mine, inkludert returfrakt) og beklaget på det strekeste. Det virker altså ikke som om de prøver å være vanskelig med vilje, men for rotete for min smak, det er de.

Endret av Sentenza
Lenke til kommentar

Kan jo være sommervikarer med litt for dårlig opplæring.

Men jeg syntes du ihvertfall kunne fått ssd-driven som plaster på såret.

Hvorfor det? Kan ikke se noen tegn på at han har bruk for det, og det er noen andre som venter på den. Butikken har ordnet opp, men de har nok mistet noen kunder på rotet sitt.

Lenke til kommentar

 

Kan jo være sommervikarer med litt for dårlig opplæring.

Men jeg syntes du ihvertfall kunne fått ssd-driven som plaster på såret.

Hvorfor det? Kan ikke se noen tegn på at han har bruk for det, og det er noen andre som venter på den. Butikken har ordnet opp, men de har nok mistet noen kunder på rotet sitt.

 

Jeg syntes ihvertfall at det ville vært smart av butikk at det kunne blitt noe positivt av en slik hendelse.

I dette tilfellet har det kun vært rot, venting og ekstraarbeid for kunden, uten å ha blitt tatt vare på noe måte.

Et gavekort hadde vært en smart ting butikken burde vurdere å gi slike uheldige kunder ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...