Gå til innhold

Selge problembil til Advokat, dumt eller ikke?


Anbefalte innlegg

Har en nyere bruktbil som jeg skal selge gjennom finn. Det er garanti og reklamasjonsrett igjen på bilen men har hatt en del problemer med bilen og det er delvis grunnen til at jeg selger den. Jeg har alltid fått fikset tingene på garanti/reklamasjon gratis men nå streiker speedometeret og venter på deler til dette slik at forhandleren kan fikse bilen igjen. Jeg føler meg litt ukomfortabel med å selge bilen min til en advokat i og med det har vært så mye tull som har skjedd med bilen min og siden jeg ikke har lyst på noe problemer. Det er ikke jeg som har gjort noe galt med bilen min men jeg lurer av og til på om det er noe forhandleren skjuler og da er det ikke så kjekt å selge bilen til en slik når jeg ikke vet.

 

Det er ikke mer/mindre rett å selge bilen til en vanlig person, men en advokat kan lage mer bråk hvis det er noe. Det er uansett forhandleren som skal fikse noe hvis noe skjer i 1 og 1/2 år til. Men noen av feilene som har oppstått har forhandleren skyldt på meg, så hvis det skje så er det lettere for en advokat å lage bråk enn for en vanlig mann i gaten.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...