Gå til innhold

Gtx Titan 6GB? Hjelp


HelpM3

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg ser til en annonse formidlet gjennom FINN.no på en stasjonær Pc.

Innholdet har gjort meg veldig nysjerrig, men jeg ser til at vedkommende selger flere pcer og det gjør meg litt kresen på salget.
Innen komponenter er jeg ikke så flink, og trenger dermed bekreftelse for at pcen er OK bygd.
Pcen skal brukes til spill som blant annet BF, Far Cry osv.

 

Vil gjerne høre deres mening, om jeg burde kjøpe pcen eller gi det et glipp.

 

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=54866345

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du ser har denne Fractal Design NEWTON R3 600W MODULAR psu og Noctua NH-C12P SE14 skal du overklokke en del er ikke denne noe å foretrekke.

 

Husk det er en grunn for GTX 780 TI kom etter Titan, det er ikke beste kabinett å ha 2-3 ways SLI.

 

Så kommer prisen, er veldig stiv, til denne prisklassen får du nesten 2x GTX 960 isteden.

 

Så kjøp heller nytt, vi vet ikke om selgeren lyver eller rett og slett er dum, siden det er ca 1-2 år siden Titan kom. Så enten må skjermkortet være 2 år gammel eller tror han titan er langt bedre en de fleste skjermkort i dag.

Lenke til kommentar

Å, jeg vil da si at GTX Titan sparker fortsatt godt unna i alle spill, er derfor jeg har 2 x Titan. For min del vil de holde enda en stund. Ellers er jo ikke den PSU'en den beste med tanke på oppsettet.

 

Kan jo også nevne at Titan ikke er helt stille når man spiller, viften høres godt når den spinner opp. Personlig er jeg skeptisk til å kjøpe brukt, foretrekker nye komponenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...