Gå til innhold

Avspille Blu Ray på TV


Anbefalte innlegg

Jeg har noen videoopptak som jeg har planer om å brenne på blu ray plater for deretter å vise dem på TV.

 

Jeg har en ekstern DVD spilller som også leser blu ray og som kobles til, og får strømforsyning gjennom en usb kontakt ved tilkobling til en laptop.

 

Poenget er at TV-en ikke har usb kontakt, men flere HDMI kontakter.

 

Kan dette løses ved at jeg skaffer en USB-HDMI overgang og kobler til den ekstern DVD spilleren via denne til TV

 

Vil dette fungere ? Vil spilleren få tilført strøm og fungere som om den hadde vært koblet direkte til en laptop ?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. En slik overgang finnes ikke.

Du finner nok mye hvis du søker på USB - HDMI. Men dette er eksterne skjermkort som brukes på en PC. Helt usannsynlig at det vil fungere å koble til en ekstern DVD spiller.

Det hadde nok heller ikke fungert å koble den spilleren til en TV med USB kontakt.

 

Nå koster vel en enkel Blu-ray spiller ikke så veldig mye.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...