Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo, Jeg er en iherdig spillsamler som kan bli litt vel slitsomt for min frue.

Jeg er da 30 år, har samlet en liten stund nå og kommet over et par skjeldne utgaver.

Samler da mest på Dark souls, Dragon age, Elder scrolls, The witcher spill og merch.

 

Jeg har så funnet ut at det ikke er mange gode sider for samlere generelt her i Norge.

Tanken slo meg; "en side jeg kunne strutte litt med samlingen min og kjøpe/bytte til meg nye spill."

 

Jeg personlig synes det er viktig at man bevarer spill-kulturen vår. I hvertfall nå som vi går mer og mer over til digitale versjoner.

 

Derfor har jeg laget meg en egen side(epicloot). Her kan man se de kommende special editions.

Jeg prøver og få opp et forum slik at man kan strutte og kjøpe/bytte/selge mellom oss collectors.

 

Trenger da litt hjelp, siden det er mye å skrive, VELDIG mye. I allefall for en person.

 

Tenker også at man kunne laget en youtube channel for oss norske samlere, der man kan review spesielle versjoner og unboxing (av ikke sååå skjeldene versjoner.)

 

Har mange planer, men først trenger jeg litt hjelp fra noen med litt wordpress eller youtube erfaring.

Eller generelt internett erfaring og spesielt interessert i spill.

 

Kontakt meg (ta gjerne kontakt bare for konstruktiv kritt også)

 

[email protected]

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra side du har dær epicloot,den blir jeg å følge med på :) driver også å samle spill til NES,SNES,Gamecube,WII,WIIU,Xbox360,PS,PS2,PS3 + at det blir vel endel til PS4 også etterhvert :) jeg er ikke nødvendigvis opptatt av det skjeldne, men spill av nostalgisk grunn og spill jeg bare har lyst på.Jeg tar meg god tid og handler når det dukker opp god deal og når det ikke påvirker min økonomi,da jeg har kone og ikke kun meg selv å tenke på..men selvsagt kan man til tider ikke motstå fristelsen når man har skikkelig lyst på noe fristende :)

Lenke til kommentar

Veldig bra side du har dær epicloot,den blir jeg å følge med på :) driver også å samle spill til NES,SNES,Gamecube,WII,WIIU,Xbox360,PS,PS2,PS3 + at det blir vel endel til PS4 også etterhvert :) jeg er ikke nødvendigvis opptatt av det skjeldne, men spill av nostalgisk grunn og spill jeg bare har lyst på.Jeg tar meg god tid og handler når det dukker opp god deal og når det ikke påvirker min økonomi,da jeg har kone og ikke kun meg selv å tenke på..men selvsagt kan man til tider ikke motstå fristelsen når man har skikkelig lyst på noe fristende :)

Tusen hjertelig. Det er nettopp det, en god deal.

Kanskje noen er travel og ikke orker å sitte på pcen/nettbrett/mobil å lete opp det som kommer eller har kommet.

Derfor skal jeg holde denne siden oppdatert og fullpakket med informasjon, slik at ting skal bli enklere og mer organisert.

Har ikke fokusert mye på nes, snes gamecube og wii enda, men det kommer. Som sagt så er det veldig mye skriving.

 

Gjerne kom med konstruktiv kritt; kommentar på innlegg, [email protected], facebook eller twitter.

send gjerne bilder av samlinger osv på mail så blir det lagt ut på forsiden :)

Lenke til kommentar

Takker! :)  Har både Twitter og Facebook side(som ble linket over her.) Det skal bli fikset på så sidenen ser bedre ut og logo er underveis.

 

Også lagt til et kommentarfelt ved vært innlegg på forsiden, der dere kan kommentere uten noe login.

 

Får en del tips på salg osv fra norske ebay selgere og finn.no, kommer til å linke disse opp på siden til dere.

Utnom det skal jeg jobbe hardt med å få opp et brukbart arkiv med linker til evt ting som ligger for salg enda, som kan være av interesse. :w00t:

 

Kom med ønsker/bilder/tips på [email protected] eller her. 

Lenke til kommentar

Bruker selv Facebook til dette.

 

Spill og Konsoller - Samlegruppa

Spill og Konsoller - Kjøp / Salg / bytte

Verdivurdering av spill og konsoller

 

Er alle veldig gode grupper, med flinke moderatorer. :)

Skal selv sjekke ut disse, men det er mange som ikke vil være på facebook også.

Derfor er det kjekt med en side, der du velger selv om du vil gå på sosiale medier. (facebook/twitter)

 

Her er det ingen helligdager eller helg, skal komme med minst en ny oppdatering vær dag.

 

Ha en fortreffelig helg folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tror ikke US gamestop sender til utlandet (bortsett fra det som er regnet som en del av US, alt avhengig av hvor de kriger hen den dagen :p ) Hvorfor bare ikke stikke på en norsk gamestop, eventuelt gamezone/coolshop?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...