Gå til innhold

Sniktitt: StarCraft II: Wings of Liberty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Uff dette kommer til å gå utover min fritid i en voldsom grad.. :/

 

Grafikk er jo som vi alle vet ikke alt, men det er også veldig vanskelig å ikke bli imponert når man blir servert mellomsekvenser som ligger nær opp til kvaliteten på Pixars animasjonsfilmer.

Å gud som jeg gleder meg til cinematics!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Enig med at Starcraft sin spillbarhet er veldig foreldet nå kontra dagens strategispill som BFME, WIC og alle andre RTS. Det å kunne mikro en og en enhet samt inspirere andre units ved å spille taktisk er vel sikkert noe som mangler i Starcraft II men er en del av nyere RTS ute nå.

Men Zerg, Protoss og Terran sitter så godt plantet inn i folk at spillet vil bli suksess uanset. Akkurat samme som Diablo og Warcraft. Alle har erfaring med det og kommer til å spille det.

Lenke til kommentar
Enig med at Starcraft sin spillbarhet er veldig foreldet nå kontra dagens strategispill som BFME, WIC og alle andre RTS. Det å kunne mikro en og en enhet samt inspirere andre units ved å spille taktisk er vel sikkert noe som mangler i Starcraft II men er en del av nyere RTS ute nå.

Men Zerg, Protoss og Terran sitter så godt plantet inn i folk at spillet vil bli suksess uanset. Akkurat samme som Diablo og Warcraft. Alle har erfaring med det og kommer til å spille det.

 

Nå er SC et multiplayer-spill over alt annet, og jeg kan forestille meg at denne litt utdaterte modellen funker bedre når det kommer til balanse og game play, enn det gjør i RTS-er av den nyere typen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til singelplayeren. Og jeg håper den blir bra. Men er veldig skeptisk til at de kutter den opp i 3 deler på denne måten. Virker bare som melking av produktet. Wings of Liberty er helt sikkert verd det. Men jeg vet ikke helt om jeg er villig til å betale full pris for de to neste singelplayer-kampanjene som måtte komme ut. Time will show. :)

Lenke til kommentar

ac_ hver del vil ha flere campaign maps enn starcraft tilsammen. Vil tro det er verdt det, og hvis ikke...vel, vil man ikke så må man ikke :) Var skeptisk selv, men etter å ha lest hvordan hvert campaign skal ha sitt eget unike fokus gleder jeg meg mer enn noen gang.

 

Avean, for min del var WiC en døgnflue. Systemet som fungerte fantastisk i Singelplayer var så ødelagt i multiplayer at det var horribelt for min del, legg inn tilfeldig treff med artilleri ild så har man ikke ett bra RTS med tanke på konkurranse spill. Det var for min del mest zerging, og enhetene mistet mye av sjarmen de hadde i singelplayer.

 

Har kun spilt BFME1 og det var så horribelt balansert at det var til å grine av, men likte battaljon systemte. Ser derimot ikke hvordan det var videre nyskapende.

 

Starcraft 2 er kanskje ikke særlig nyskapende (av de "nye" er jeg mest begeistret for CoH osv sin modell hvor map kontroll er regjerende faktor. Andre oppfordret for mye til turtling), men det er nok garantert bra. Gleder meg sykt, både til singelplayer, multiplayer og custom games online.

Lenke til kommentar
Gleder meg til singelplayeren. Og jeg håper den blir bra. Men er veldig skeptisk til at de kutter den opp i 3 deler på denne måten. Virker bare som melking av produktet. Wings of Liberty er helt sikkert verd det. Men jeg vet ikke helt om jeg er villig til å betale full pris for de to neste singelplayer-kampanjene som måtte komme ut. Time will show. :)

 

De to andre er expansion packs med expansion pris. Eneste grunnen til at vi vet om de to andre er at de måtte annonsere dem når de sa at wings of liberty bare kom til å ha terran campaign.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på det som om de har allerede annonsert Brood War 1 og 2 på forhånd ;) kommer vel både noen nye enheter og ny teknologi i begge de påfølgende expansions. De ville jo ha kommet expansions uansett så jeg føler meg ikke melket av at de annonserer det på forhånd for det kommer til å være garanterte kjøp for min del.

 

Gleder meg utrolig til dette spillet, og selv om det er litt gammeldags så ville jeg ikke hatt det noen anne måte. Gleder meg utrolig til SP, men MP står nok enda høyere i kurs. Har sjeldent tid til å spille veldig mye online så pleier å suge, men om matchmakingen er bra i nye Bnet så kan det bli morro, og å spille SC med venner igjen blir konge!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...