Gå til innhold

Vi Som hater Amrikansk fotball.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amerikansk fotball har action og sexy cheerleadere. Bilsport har motorer, krasj og situasjoner der man føler at ting snart går galt. Europeisk fotball har overbetalte brasilianere som bare vet hvordan de skyter en ball i et nett og filmer skader.

 

Jeg skal ikke si hva dere skal like og ikke, men jeg føler det må være elementer med action og fareutsetting for at jeg skal like det, ikke bare teknikk og et primitivt regelverk.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar
En annen ting, du ser aldri en amerikansk fotball spiller som ligger på banen uten å bli skikkelig skadet som det skjer så mye i europeisk fotball.

Stor fan av amerikansk fotball selv, men akkurat her tar du grådig feil. Hente ofte ifjor at lag latet som om de var skadet for å stoppe Oregon Ducks no-huddle.

 

http://www.nytimes.com/2010/12/04/sports/ncaafootball/04oregon.html

 

 

Det er meget,meget rart mens i europeisk fotball hender det flere ganger i hver kamp. Forskjellen er at det lønner seg nesten aldri i amerikansk fotball pga klokka som stopper.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...