Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvordan øve til en engelsk tentamen(8. klasse)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Les engelske bøker.

 

Har du dårlig tid er Tolkien's Hobbiten fin og lettlest.

Haha :!: , noe annet?

 

Bare fantasien som setter grenser, men hvis vil ha god karakter engelsk blir det å lese bøker eller snakke engelsk med engelskmenn.

 

Du må bruke ord og beskrivelser få andre bruker.

Dette er de fleste forfattere meget gode på, derfor får du MYE igjen for å lese gode forfatteres verk.

 

Tolkien var proffesor i engelsk, derfor jeg anbefalte han spesielt + at boken er lettlest.

Lenke til kommentar

Les engelske bøker.

 

Har du dårlig tid er Tolkien's Hobbiten fin og lettlest.

Haha :!: , noe annet?

 

Bare fantasien som setter grenser, men hvis vil ha god karakter engelsk blir det å lese bøker eller snakke engelsk med engelskmenn.

 

Du må bruke ord og beskrivelser få andre bruker.

Dette er de fleste forfattere meget gode på, derfor får du MYE igjen for å lese gode forfatteres verk.

 

Tolkien var proffesor i engelsk, derfor jeg anbefalte han spesielt + at boken er lettlest.

Ah, ok, men hjelper det at jeg leser engelske java, html..bøker?

Lenke til kommentar

Ah, ok, men hjelper det at jeg leser engelske java, html..bøker?

 

Du vil nok bli bedre i engelsk, men ikke bedre til å skrive engelsk stil.

 

Liker du ikke å lese "vanlige" bøker?

Jo, jo, men om jeg liksom skal lese vanlige bøker må jeg være intressert i dem, men jeg liker bare spøkelses bøker..fakta bøker om flycrash... :cool:

Endret av -.Extremelearner.-
Lenke til kommentar

Ikke helt min type bøker må jeg si :!:

Fakta bøker generelt er interessant, men flykrasjer? :dontgetit:

 

Jeg leser stort sett bare fantasy, men Tolkiens bøker er i en helt annen klasse synes jeg.

 

Carl Sagan hadde også noen nydelige skildringer, søk litt på YouTube så finner du mye bra.

Haha :whistle: , Men jeg ser jo på flyhavarikomisjonen det er kjempe kult, jeg liker også krim bøker, spennings bøker, donald blader..

Haha, skal se på youtube jeg,

 

Takk. :p

Lenke til kommentar

Jeg ble så lei alle reprisene av flykrasj programmer at jeg ble kvalm :roll:

 

Har faktisk ikke lest så mye krim bøker på engelsk.

Hadde ikke lest en bok i mitt liv før jeg leste Coq Rogue en sommerferie for 10 år siden hehe.

 

Jan Guillou er svensk, men Hamilton bøkene er veldig bra synes jeg. Fikk meg tross alt hekta på bøker ;)

 

Edit: skrivefleif

Endret av SweetMaryJane
Lenke til kommentar

Jeg ble så lei alle reprisene av flykrasj programmer at jeg ble kvalm :roll:

 

Har faktisk ikke lest så mye krim bøker på engelsk.

Hadde ikke lest en bok i mitt liv før jeg leste Coque Rogue en sommerferie for 10 år siden hehe.

 

Jan Guillou er svensk, men Hamilton bøkene er veldig bra synes jeg. Fikk meg tross alt hekta på bøker ;)

Haha :!: , det er jo lærerikt å se på Flyhavarikomisjonen :)

Skal se etter Hamilton bøkene, men jeg lurer på hvor gammel du er? (etter bøkene)

Lenke til kommentar

Er 29, så begynte ikke å lese bøker før jeg var ferdig med engelsk på skolen ;)

 

Har dog engelsk familie så snakket og skrev flytende engelsk ;) Stilene mine var derimot dritdårlige!

Ah, jeg pleier å få 3/4, 4, 4/3, på tentamen stiler, mens på vanlige får jeg 4 eller 5.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...